☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Sommer > Post Jeres Frække Strandshorts
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 922
Replies: 23
Track Topic
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#11
Apr 1 2012 01:20am
Quote (Sunline @ 1 Apr 2012 00:13)
du er ikke zyzz = det går ikke!
hehe
Til sommer min ven, vent og se..
Marquina
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold
:
2,589.10
#12
Apr 1 2012 02:36am
Quote (Monze @ Apr 1 2012 08:20am)
Til sommer min ven, vent og se..
så skal du vidst igang med at køre noget winstrole :-)
carrotkilla
Member
Posts: 479
Joined: Jan 24 2012
Gold
:
0.00
#13
Apr 1 2012 04:39am
Quote (Monze @ Mar 31 2012 07:00pm)
/nohomo
Jeg starter:
http://i674.photobucket.com/albums/vv102/jnd3344/Photoon2011-02-08at23434.jpg
Hvis det er dig... så gz med den pumpede krop
Stonemeisteren
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold
:
26.50
#14
Apr 1 2012 01:42pm
Træn nu de stænger noget mere! ellers fornuftigt fundament
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#15
Apr 2 2012 01:55am
Det eneste billede jeg lige ku finde fra facebook..
det er de sommershort jeg plejede at gå med. (2 år gammelt)
Headshot
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold
:
32.19
#16
Apr 2 2012 02:27pm
Quote (eLmasten @ Apr 2 2012 07:55am)
Det eneste billede jeg lige ku finde fra facebook..
det er de sommershort jeg plejede at gå med. (2 år gammelt)
http://i40.tinypic.com/wmhu11.jpg
Det er jo bare busker der er krumpet op? :-)
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#17
Apr 2 2012 03:50pm
Quote (Headshot @ Apr 2 2012 09:27pm)
Det er jo bare busker der er krumpet op? :-)
det er shorts
? bare ikk vasket ordenligt .
IAcid
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#18
Apr 2 2012 05:17pm
Quote (eLmasten @ 2 Apr 2012 08:55)
Det eneste billede jeg lige ku finde fra facebook..
det er de sommershort jeg plejede at gå med. (2 år gammelt)
http://i40.tinypic.com/wmhu11.jpg
jeg troede du var fra thailand ?
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#19
Apr 2 2012 05:40pm
Quote (IAcid @ Apr 3 2012 12:17am)
jeg troede du var fra thailand ?
ser jeg hvid ud ?
IAcid
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#20
Apr 2 2012 05:50pm
Quote (eLmasten @ 3 Apr 2012 00:40)
ser jeg hvid ud ?
ja eller du ser meget almindelig ud ?
kan ikke få det til du er fra thailand
edit: kan godt se i din profil du er fra thailand lol
This post was edited by IAcid on Apr 2 2012 05:52pm
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact