d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sommer > Post Jeres Frække Strandshorts
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 1 2012 01:20am
Quote (Sunline @ 1 Apr 2012 00:13)
du er ikke zyzz = det går ikke! :D hehe


Til sommer min ven, vent og se..

:drool:
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 1 2012 02:36am
Quote (Monze @ Apr 1 2012 08:20am)
Til sommer min ven, vent og se..

:drool:


så skal du vidst igang med at køre noget winstrole :-)
Member
Posts: 479
Joined: Jan 24 2012
Gold: 0.00
Apr 1 2012 04:39am
Quote (Monze @ Mar 31 2012 07:00pm)
/nohomo

Jeg starter:

http://i674.photobucket.com/albums/vv102/jnd3344/Photoon2011-02-08at23434.jpg


Hvis det er dig... så gz med den pumpede krop :drool:
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Apr 1 2012 01:42pm
Træn nu de stænger noget mere! ellers fornuftigt fundament :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 2 2012 01:55am
Det eneste billede jeg lige ku finde fra facebook..
det er de sommershort jeg plejede at gå med. (2 år gammelt)

Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Apr 2 2012 02:27pm
Quote (eLmasten @ Apr 2 2012 07:55am)
Det eneste billede jeg lige ku finde fra facebook..
det er de sommershort jeg plejede at gå med. (2 år gammelt)

http://i40.tinypic.com/wmhu11.jpg


Det er jo bare busker der er krumpet op? :-)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 2 2012 03:50pm
Quote (Headshot @ Apr 2 2012 09:27pm)
Det er jo bare busker der er krumpet op? :-)


det er shorts :D ? bare ikk vasket ordenligt .
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 2 2012 05:17pm
Quote (eLmasten @ 2 Apr 2012 08:55)
Det eneste billede jeg lige ku finde fra facebook..
det er de sommershort jeg plejede at gå med. (2 år gammelt)

http://i40.tinypic.com/wmhu11.jpg


jeg troede du var fra thailand ?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 2 2012 05:40pm
Quote (IAcid @ Apr 3 2012 12:17am)
jeg troede du var fra thailand ?


ser jeg hvid ud ? :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 2 2012 05:50pm
Quote (eLmasten @ 3 Apr 2012 00:40)
ser jeg hvid ud ? :D


ja eller du ser meget almindelig ud ?

kan ikke få det til du er fra thailand

edit: kan godt se i din profil du er fra thailand lol :D

This post was edited by IAcid on Apr 2 2012 05:52pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll