d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er Du Også Træt Af Nem Id ?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Apr 2 2012 05:24am
har købt nøgleviseren og den virker perfekt, men hvis du bare bruger nem id engang imellem
så ville det være spild at købe imo :)
Member
Posts: 28,802
Joined: Dec 15 2007
Gold: 0.69
Apr 4 2012 07:52am
Tror helt sikkert jeg vil købe en nøgleviser.. Hver gang jeg logger ind på pokerstars ska jeg bruge nøglekortet, så det bliver ret hurtigt opbrugt haha
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 4 2012 09:21am
Quote (Luckyprofile @ Apr 4 2012 02:52pm)
Tror helt sikkert jeg vil købe en nøgleviser.. Hver gang jeg logger ind på pokerstars ska jeg bruge nøglekortet, så det bliver ret hurtigt opbrugt haha


enig :D!
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll