d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Loc > Album
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 28 2012 07:16am
Quote (Grandebedte @ Mar 28 2012 02:18pm)
Når man er ligeglad, er man aldrig glad!


men man er jo lige glad = Altid samme humør. Det kan jo være han er LIGE glad.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 28 2012 07:42am
Quote (Grandebedte @ 28 Mar 2012 14:18)
Når man er ligeglad, er man aldrig glad!


Når man er ligeglad er man bare pigeglad.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 28 2012 10:07am
Quote (exiter_dk @ 28 Mar 2012 14:16)
men man er jo lige glad = Altid samme humør. Det kan jo være han er LIGE glad.


Ligeglad != lige glad! Vigtig forskel!
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 28 2012 11:42am
Quote (LOLouis @ 28 Mar 2012 13:54)
jeg skrev jo sådan set at jeg ikke var ligeglad..


Arg, my fail! troede du skrev 'dont care'... :bonk:

Sorry!
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 28 2012 12:59pm
Quote (Goehns @ 28 Mar 2012 19:42)
Arg, my fail! troede du skrev 'dont care'...  :bonk:

Sorry!


Det går sku nok mate. Ingen kom til skade, og fuglen har stadig fjer på..

Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll