d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Browser Spil
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 28 2012 02:01pm
Quote (LOLouis @ Mar 28 2012 10:00pm)
Spillede KoL i stykke tid. Er sjovt nok i starten, men bliver hurtigt ensformigt.
Ellers prøv sådan noget som QWOP, GIRP, eller Boardgameonline


KoL er awesome, men man skal vist have en lidt speciel humor for virkelig at sætte pris på det :P
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 28 2012 02:25pm
Quote (Molle_fkk @ 28 Mar 2012 22:01)
KoL er awesome, men man skal vist have en lidt speciel humor for virkelig at sætte pris på det :P


Jep. Men lidt ensformigt i længden. Hvis du er til KoL burde du også prøve Bordgameonline. Lidt i samme stil.
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Mar 28 2012 11:24pm
http://s1.sfgame.dk bare kom i gang =)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 29 2012 12:40am
Realm of the Mad God
facebook spil :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 29 2012 04:36am
www.quakelive.com

Det her er en side hvor du kan spille Quake 3 arena over hp'en.
Så har du en profil med stats .. kills, kill death ratio etc etc..
og så spiller du match making, så du altid spiller med folk på dit niveau.

glhf
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll