d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sup? - Swag Ur Pass!on
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Mar 27 2012 08:20am
Synes godt om :D
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 27 2012 10:26am
Quote (Headshot @ 27 Mar 2012 12:16)
Den bliver vel også større i livet når det er xl? :-)
Tror ikke helt jeg forstår hvad i ønsker? vil i have størrelse 50 eller hvad? :-D


Altså i dag er det jo næsten blevet sådan at hvis du køber et par bukser i fx 34/34 så er 9/10 lavet til ben der er tynde eller meget tynde. Jeg bruger 34/34 og selv om jeg gik op i en 38/34 kunne jeg ikke have benene i dem. Jeg har ikke store ben så fatter bestemt ikke hvordan folk kan passe sådan nogen. Altså de må da på et eller andet tidspunkt i livet have lavet lidt motion fx cyklet eller spillet fodbold?
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 27 2012 11:37am
Quote (Monze @ Mar 27 2012 04:26pm)
Altså i dag er det jo næsten blevet sådan at hvis du køber et par bukser i fx 34/34 så er 9/10 lavet til ben der er tynde eller meget tynde. Jeg bruger 34/34 og selv om jeg gik op i en 38/34 kunne jeg ikke have benene i dem. Jeg har ikke store ben så fatter bestemt ikke hvordan folk kan passe sådan nogen. Altså de må da på et eller andet tidspunkt i livet have lavet lidt motion fx cyklet eller spillet fodbold?


Pas, jeg bruger selv 32/32 :-) Men skal lige snakke med ham der står for tøjet i morgen så :-D
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Mar 28 2012 03:43pm
Quote (Headshot @ Mar 27 2012 06:37pm)
Pas, jeg bruger selv 32/32 :-) Men skal lige snakke med ham der står for tøjet i morgen så :-D


Det Monze siger er, at drengebukser skal være baggy fit (evt. regular fit), ikke skinny jeans. Hvilket bestemt er korrekt... Bukser skal ikke klæbe sig til drenges ben, hvis de ikke sidder på en cykel i tour de france.

This post was edited by Tigerss on Mar 28 2012 03:43pm
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 30 2012 12:46am
Quote (Tigerss @ Mar 28 2012 09:43pm)
Det Monze siger er, at drengebukser skal være baggy fit (evt. regular fit), ikke skinny jeans. Hvilket bestemt er korrekt... Bukser skal ikke klæbe sig til drenges ben, hvis de ikke sidder på en cykel i tour de france.


Det gør de her bukser skam bestemt heller ikke :-)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 30 2012 02:55am
Quote (Headshot @ 26 Mar 2012 17:56)
Nogen fra min klasse har startet et tøjmærke op, og pt. er der en konkurrence i gang hvor man kan vinde en trøje hvis man lyster ;-)
Link til deres facebook side er her: http://www.facebook.com/SwagUrPassion
Så hvis folk ville gå ind og like siden, ville vi blive meget glade!

Tøjet er i rigtig god kvalitet. Det er kvalitetssikret og ikke sådan noget lort :-). Hvis der er noget galt med det du køber kan du sende det tilbage og få pengene igen!


meget fed ide men de burde få sig et andet mærke til hætte trøjerne end fruit of the loom, de bliver hurtigt for små og hvis man bestiller dem større så er det bare bredden som bliver større

This post was edited by IAcid on Mar 30 2012 02:56am
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll