d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Husk Det Nu! > Sommertid
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 26 2012 10:00am
Quote (Organized @ Mar 26 2012 01:45pm)
Gjorde mine også, men kan huske da jeg lige havde fået min iphone, der gjorde den det ikke = forsent på arbejde -.-


hvor meget koster det så :p kvajebajer / kaffekassen
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 26 2012 11:30am
Quote (Organized @ 25 Mar 2012 01:11)
Vi skifter til sommertid i nat kl 02:00, uret stilles en time frem (03:00)
;)


Så der os der har en iphone hvor den gør det automatisk!
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll