d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vman
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,901
Joined: Oct 3 2006
Gold: 640.00
Mar 25 2012 08:21am
Har ligget relativt i toppen derinde, vundet flere titler - har VK, lab, stort stadion og en stor bunke penge på kontoen :-)

.. Dog ingen spillere, da jeg ikke rigtigt har kunne finde lysten til spillet i den senere tid.
Member
Posts: 1,534
Joined: Jul 13 2010
Gold: 0.00
Mar 25 2012 09:35am
Quote (Geeky @ Mar 25 2012 04:21pm)
Har ligget relativt i toppen derinde, vundet flere titler - har VK, lab, stort stadion og en stor bunke penge på kontoen :-)

.. Dog ingen spillere, da jeg ikke rigtigt har kunne finde lysten til spillet i den senere tid.


Dit klub navn ?
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 25 2012 10:44am
Quote (peanutboobs @ 25 Mar 2012 13:55)
Havde fået en smule indenbors :p


Troede du var ordblind til at starte med :)
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 25 2012 10:46am
Quote (Jokerstarz @ 25 Mar 2012 13:25)
Jeg spiller det meget on - off , har 7.3 mio i banken 4 stjernet anlæg 4200 stadion pladser. En gennemsnit klub, spiller det ikke p.t så er off

Search:

Grisen på Isen


Kan det måske lade sig gøre at jeg kan købe en spiller eller to? :-)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 25 2012 10:46am
Quote (peanutboobs @ Mar 25 2012 10:23am)
Det er et Nedern spil, spillede det et stykke tid men man bliver hurtig træt af det :p


Du mangler stadig 1 eller 2 rettelser ;)
Member
Posts: 13,901
Joined: Oct 3 2006
Gold: 640.00
Mar 25 2012 11:12am
Quote (Jokerstarz @ Mar 25 2012 04:35pm)
Dit klub navn ?


Newton Heath LYR
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 25 2012 11:16am
Quote (exiter_dk @ Mar 25 2012 06:46pm)
Du mangler stadig 1 eller 2 rettelser ;)


Faktisk lidt flere hvis det skal være helt korrekt, men som det står nu er det i det mindste forståeligt :P
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 25 2012 11:41am
Quote (Molle_fkk @ Mar 25 2012 07:16pm)
Faktisk lidt flere hvis det skal være helt korrekt, men som det står nu er det i det mindste forståeligt :P


Sandt sandt! xD
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Mar 25 2012 11:47am
YES!! Endelig en vman'er :)

jeg har vman lab standard træningsanlæg (1 guldstjerne) 11 mio spillerværdi og 1.7m i banken, 5000 pladser.

for et par uger siden solgte jeg et talent "renat Yevgeny" (en af de bedste 17. årige pt.) for omkring 33,5 mio. Men skulle ikke have købt vman lab. skulle have investeret lidt mere i nogle gode spillere.

mit hold hedder specialized sworks.

ligger pt. i 4. divison, og det eneste jeg laver er faktisk at træne for synes man bliver ret hurtigt træt af det.

men når jeg begynder lidt igen, vil jeg i 3. division.

Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 25 2012 11:49am
Quote (exiter_dk @ 25 Mar 2012 18:46)
Du mangler stadig 1 eller 2 rettelser ;)


Pak det der rettelse væk ellers skal du ikke kommentere mit topic.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll