YES!! Endelig en vman'er

jeg har vman lab standard træningsanlæg (1 guldstjerne) 11 mio spillerværdi og 1.7m i banken, 5000 pladser.
for et par uger siden solgte jeg et talent "renat Yevgeny" (en af de bedste 17. årige pt.) for omkring 33,5 mio. Men skulle ikke have købt vman lab. skulle have investeret lidt mere i nogle gode spillere.
mit hold hedder specialized sworks.
ligger pt. i 4. divison, og det eneste jeg laver er faktisk at træne for synes man bliver ret hurtigt træt af det.
men når jeg begynder lidt igen, vil jeg i 3. division.