Quote (sirius89 @ 23 Mar 2012 11:27)
Det blir nok monk, dog nok mest af alt for gruppens skyld (Mig og et par drenge regner med at køre et par nætter uden søvn) selvom witch doctor viiirkeligt også lyder nice!!
Monk ser da også ret nice ud, så jeg synes da ikke at det er et tab, hvis du kommer til at spille monk.
