d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Har Du Forudbestilt Diablo 3?? > Har Du :d
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 21 2012 01:59pm
Quote (Kubert @ 21 Mar 2012 21:03)
Jeg har bestilt det direkte fra battle.net , så nu venter man jo bare til dagen, det er installeret og alting, jeg mangler bare at aktivere det :)


Så har du betalt over price! ^_^
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 21 2012 09:02pm
Køber det i en af butikkerne når spille er udkomet, om jeg starter D. 15 Maj eller nogle dage senere kan komme ud på det samme.
Det er nemlig sol og sommertid B)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 22 2012 12:13am
Quote (SHanelcia @ 21 Mar 2012 20:00)
håber sku ikke den bliver en skuffelse, ville vildt gerne prøve BETA'en men fik desværre ikke en invitiation til den :/


du ved godt, at for omkring.. 15fg i timen? så kan du leje en account fra andre.
Member
Posts: 5,305
Joined: Dec 2 2008
Gold: 8,058.54
Mar 22 2012 12:13am
Nej, det lort ska jeg ikke ha
Member
Posts: 1,534
Joined: Jul 13 2010
Gold: 0.00
Mar 22 2012 03:53am
Forud bestilte det for 5-6 måneder siden igennem Annual pass i wow :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 22 2012 04:33am
Har ikke forudbestilt det jeg skal have collectors edition i gamestop kl 12 Tirsdag den 15!
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Mar 22 2012 05:10am
Quote (peanutboobs @ Mar 22 2012 10:33am)
Har ikke forudbestilt det jeg skal have collectors edition i gamestop kl 12 Tirsdag den 15!


tirsdag er sku ikke den 15 så du kommer enten en 6 dage for tidlig eller 2 dage for sent :D
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Mar 22 2012 07:04am
Quote (SHanelcia @ Mar 22 2012 08:10am)
tirsdag er sku ikke den 15 så du kommer enten en 6 dage for tidlig eller 2 dage for sent :D


15 Maj er en tirsdag, 15 april er en søndag..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Mar 22 2012 07:13am
Quote (Jokerstarz @ Mar 22 2012 10:53am)
Forud  bestilte det for 5-6 måneder siden igennem Annual pass i wow :)


haha du syg. ;)
Da jeg så tilbudet tænkte jeg bare " hvem helvede gør det" ^^

Anyways, jeg har ikke :D
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 22 2012 07:21am
Quote (berens @ 22 Mar 2012 14:13)
haha du syg. ;)
Da jeg så tilbudet tænkte jeg bare " hvem helvede gør det" ^^

Anyways, jeg har ikke :D


Overvejede det
men så tænkte jeg nah...
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll