☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
>
Poll > Har Du Forudbestilt Diablo 3?? > Har Du :d
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 956
Replies: 36
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Goehns
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold
:
150.00
#11
Mar 21 2012 01:59pm
Quote (Kubert @ 21 Mar 2012 21:03)
Jeg har bestilt det direkte fra battle.net , så nu venter man jo bare til dagen, det er installeret og alting, jeg mangler bare at aktivere det
Så har du betalt over price!
EnTeK
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold
:
20,797.00
#12
Mar 21 2012 09:02pm
Køber det i en af butikkerne når spille er udkomet, om jeg starter D. 15 Maj eller nogle dage senere kan komme ud på det samme.
Det er nemlig sol og sommertid
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#13
Mar 22 2012 12:13am
Quote (SHanelcia @ 21 Mar 2012 20:00)
håber sku ikke den bliver en skuffelse, ville vildt gerne prøve BETA'en men fik desværre ikke en invitiation til den :/
du ved godt, at for omkring.. 15fg i timen? så kan du leje en account fra andre.
KaizerStorm
Member
Posts: 5,305
Joined: Dec 2 2008
Gold
:
8,058.54
#14
Mar 22 2012 12:13am
Nej, det lort ska jeg ikke ha
Jokerstarz
Member
Posts: 1,534
Joined: Jul 13 2010
Gold
:
0.00
#15
Mar 22 2012 03:53am
Forud bestilte det for 5-6 måneder siden igennem Annual pass i wow
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#16
Mar 22 2012 04:33am
Har ikke forudbestilt det jeg skal have collectors edition i gamestop kl 12 Tirsdag den 15!
SHanelcia
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold
:
52.06
#17
Mar 22 2012 05:10am
Quote (peanutboobs @ Mar 22 2012 10:33am)
Har ikke forudbestilt det jeg skal have collectors edition i gamestop kl 12 Tirsdag den 15!
tirsdag er sku ikke den 15 så du kommer enten en 6 dage for tidlig eller 2 dage for sent
MrLennon
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold
:
0.00
#18
Mar 22 2012 07:04am
Quote (SHanelcia @ Mar 22 2012 08:10am)
tirsdag er sku ikke den 15 så du kommer enten en 6 dage for tidlig eller 2 dage for sent
15 Maj er en tirsdag, 15 april er en søndag..
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,332.91
#19
Mar 22 2012 07:13am
Quote (Jokerstarz @ Mar 22 2012 10:53am)
Forud bestilte det for 5-6 måneder siden igennem Annual pass i wow
haha du syg.
Da jeg så tilbudet tænkte jeg bare " hvem helvede gør det" ^^
Anyways, jeg har ikke
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#20
Mar 22 2012 07:21am
Quote (berens @ 22 Mar 2012 14:13)
haha du syg.
Da jeg så tilbudet tænkte jeg bare " hvem helvede gør det" ^^
Anyways, jeg har ikke
Overvejede det
men så tænkte jeg nah...
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact