d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Overvejer Den Her Gaming Laptop > Hvad Synes I?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 19 2012 02:36pm
Quote (TheAngel @ 19 Mar 2012 22:30)
www.topdata.dk siger folk er godt kan jeg forstå :p
www.edbpriser.dk er også et sted at kigge på.

Bare sørg for at tjekke for styresystemer også følger med, eller have penge til et :)


Topdata.dk har jeg også tjekket nogengange ville bare høre om du eller en anden kendte et anden sted :-)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 19 2012 02:43pm
Goehns vent nu til du får de penge.
Du har snakket om køb i et halvt år. Jeg siger der kommer hele tiden nye ting på marked og priserne ændre sig.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 19 2012 02:43pm
Komplett.dk
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2012 05:20am
Quote (Goehns @ Mar 19 2012 09:29pm)
Jamen mange tak for feedback, det kan være at jeg alligevel skal gå til stationæren. Men nogen der evt. vil hjælpe med at finde en stationær eller kender et godt website hvor de er gode men billige? Har et budget 10.000,-


jeg købte min Stationær på MM-vision.dk for 10k kr.
og du får 2 års garanti på mm-vision + det er vilde computere !

kan 100% anbefales !

komplett er ok, men du kan få mere for pengene på mm-vision
topdata er fin nok. ^
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Mar 20 2012 05:44am
Du kan sagtens få en bærbar, som kan spille spil. Problemet er det at de bliver kaldt Gaming Bærbare, da gaming hardware normalt er relateret til stationære komponenter.
Bærbarkomponenter er altid i formindsket størrelse i og med de skal være i de små maskiner, dette medfører, som Stefan (TheAngel) er inde på, at de overopheder ved for krævende applikationer, herunder krævende spil.
I de fleste tilfælde brænder de ikke sammen, men slukker derimod bare, da der er en temperaturmåler indbygget i deres bundkort, der måler efter om maskinen når maksimumtemperaturen.

Håber det satte det lidt i perspektiv. :)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 20 2012 06:15am
Quote (Goehns @ 19 Mar 2012 21:19)
Hvad er fejlen ved dem?  :)


Du skal have sådan et cooling pad :) ellers kan den hurtigt blive varm dt kender jeg ved min egen :)

Lol 12k post who would have known :)

This post was edited by peanutboobs on Mar 20 2012 06:35am
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 20 2012 06:47am
Quote (GnaWz @ 20 Mar 2012 13:44)
Du kan sagtens få en bærbar, som kan spille spil. Problemet er det at de bliver kaldt Gaming Bærbare, da gaming hardware normalt er relateret til stationære komponenter.
Bærbarkomponenter er altid i formindsket størrelse i og med de skal være i de små maskiner, dette medfører, som Stefan (TheAngel) er inde på, at de overopheder ved for krævende applikationer, herunder krævende spil.
I de fleste tilfælde brænder de ikke sammen, men slukker derimod bare, da der er en temperaturmåler indbygget i deres bundkort, der måler efter om maskinen når maksimumtemperaturen.

Håber det satte det lidt i perspektiv. :)


Mange tak for dit feedback! Og jeg har fået fattet det hele nu. :-)
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 20 2012 06:51am
Quote (eLmasten @ 20 Mar 2012 13:20)
jeg købte min Stationær på MM-vision.dk  for 10k kr.
og du får 2 års garanti på mm-vision + det er vilde computere !

kan 100% anbefales !

komplett er ok, men du kan få mere for pengene på mm-vision
topdata er fin nok. ^


Tak! Vil lige prøve at tjekke det ud! :-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll