d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mine Signatures > Hvilken En Synes I Er Best
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Mar 20 2012 05:18am
1 !
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 20 2012 06:16am
Quote (Jokerstarz @ 20 Mar 2012 11:50)
det ville være fedt o.o ? er det muligt


Ja da :)
Feks han har et med mange: http://forums.d2jsp.org/user.php?i=289462
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 20 2012 07:06am
den første (;
Member
Posts: 1,823
Joined: Apr 15 2010
Gold: 0.00
Mar 20 2012 08:25am
Må også sige den første, selvom jeg er vild med signatures uden 'kant' - dog synes jeg 3'eren har en underlig form /;
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Mar 20 2012 09:14am
nr.3 :)
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Mar 20 2012 01:41pm
så sir jeg 2.... bare for at den også får en stemme :P?
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Mar 21 2012 02:23am
nr3 da ! vold lækkert sig :D
Member
Posts: 479
Joined: Jan 24 2012
Gold: 0.00
Mar 25 2012 11:26am
Quote (MrLennon @ Mar 19 2012 05:21pm)
Hvis det er, så kan jeg lave en Signature rotator, så kan du bruge alle sammen :)


Det her helt klart, men så ikke skift for hurtigt
ellers nr.1 :)
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Mar 26 2012 01:41pm
Nummer 3 uden tvivl :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll