d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Typisk! > -_-
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
Mar 18 2012 08:26am
Quote (Kushage @ 18 Mar 2012 16:24)
Kan da kun være fordi du er fra det mørke Jylland at du oplever sådan et dårligt vejr!  :lol:


Er du så enig! :lol:

This post was edited by Goehns on Mar 18 2012 08:26am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 08:31am
Quote (Kushage @ Mar 18 2012 04:24pm)
Kan da kun være fordi du er fra det mørke Jylland at du oplever sådan et dårligt vejr!  :lol:


Har du prøvet og søgt på det?...

Jeg forstår ikke alle de klamme jokes der er om jylland/fyn... Synes det latterligt at skal fyre sådan noget af
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Mar 18 2012 08:57am
1 min til Netto så jeg klager skam ikke :)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 18 2012 10:07am
1 time til Nette her fra. Men 5 min til super best! Regner sgu også her. Opdagede det først da jeg trådte ud af døren for at tage en løbetur. Men regn skal sgu ikke stoppe mig!
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Mar 18 2012 10:13am
3 min til netto, døgnnetto, aldi og irma..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 18 2012 10:24am
Quote (TheAngel @ 18 Mar 2012 15:31)
Har du prøvet og søgt på det?...

Jeg forstår ikke alle de klamme jokes der er om jylland/fyn... Synes det latterligt at skal fyre sådan noget af


wat

Bad day much? Det var da en rimelig uskyldig joke. O.o

On topic: regner også her, men jeg kan godt lide regn så meh. Sidder alligevel og læser til eksamen. ^_^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 10:36am
Quote (exiter_dk @ Mar 18 2012 06:07pm)
1 time til Nette her fra. Men 5 min til super best! Regner sgu også her. Opdagede det først da jeg trådte ud af døren for at tage en løbetur. Men regn skal sgu ikke stoppe mig!


Stoppede mig nu heller ikke ^^ Kom da afsted :p

Quote (Grandebedte @ Mar 18 2012 06:24pm)
wat

Bad day much? Det var da en rimelig uskyldig joke. O.o

On topic: regner også her, men jeg kan godt lide regn så meh. Sidder alligevel og læser til eksamen. ^_^


Yep, de sidste par dage har ikke været så gode, men det kan godt være du ser den som en uskyldig joke, jeg ser det som noget der konstant skal nævnes over alt

at Sjælland er bedre end alt andet og de er bare for herre fede og slet ikke gør noget forkert, kun fest fest og bla bla bla alt muligt shit.
Synes det noget lort at fyre af
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 18 2012 10:40am
Quote (TheAngel @ 18 Mar 2012 17:36)
Stoppede mig nu heller ikke ^^ Kom da afsted :p



Yep, de sidste par dage har ikke været så gode, men det kan godt være du ser den som en uskyldig joke, jeg ser det som noget der konstant skal nævnes over alt

at Sjælland er bedre end alt andet og de er bare for herre fede og slet ikke gør noget forkert, kun fest fest og bla bla bla alt muligt shit.
Synes det noget lort at fyre af


det går vel også den anden vej ?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Mar 18 2012 10:41am
Quote (IAcid @ Mar 18 2012 06:40pm)
det går vel også den anden vej ?


Skal jeg ikke kunne sige, jeg ser ikke jokes der går den anden vej, ej heller laver jeg jokes af det
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Mar 18 2012 10:46am
Quote (TheAngel @ 18 Mar 2012 13:31)
I dag planlagde jeg at skulle i netto og alt muligt halløj..
Og hvad vågner jeg op til!??!?! -_-

Regn i stive stråler! Baaaah :cry:


lad være med at klage ? Det hedder bare gratis vand ellers er det bare tøj på og en ordentlig jakke så ud og handle ind
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll