din PM box er fyldt:
Quote (FasterA @ 17 Mar 2012 18:04)
Quote (ZwiX @ Mar 17 2012 05:53pm)
Er du muligvis frisk på det ?
Jep, men skal lige have styr på nogle små ting:
Hvor meget af det skal jeg stå for? Skal jeg skrive al tekst til hjemmeside eller har i selv styr på teksten?
For jeg har ingen idé om hvad maplestory er udover det er et online rpg spil (fundet via. google)
Og skal den opdateres med news eller hvad skal siden bruges til?
Vi har styr på alt tekst der skal ind på hjemmesiden.
Altså nogle news fra maplestorys hjemmeside ville være fedt.
Du kan bare skrive med mig i stedet for goehns.