d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Website
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 17 2012 09:42am
Quote (FasterA @ 17 Mar 2012 16:11)
html uden css er det samme som pølsehorn uden pølse :-P


ROFL xD
Grineren ordsprog.
Er du frist på det FasterA ?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 17 2012 12:34pm
din PM box er fyldt:

Quote (FasterA @ 17 Mar 2012 18:04)
Quote (ZwiX @ Mar 17 2012 05:53pm)
Er du muligvis frisk på det ?


Jep, men skal lige have styr på nogle små ting:

Hvor meget af det skal jeg stå for? Skal jeg skrive al tekst til hjemmeside eller har i selv styr på teksten?
For jeg har ingen idé om hvad maplestory er udover det er et online rpg spil (fundet via. google)

Og skal den opdateres med news eller hvad skal siden bruges til?


Vi har styr på alt tekst der skal ind på hjemmesiden.
Altså nogle news fra maplestorys hjemmeside ville være fedt.

Du kan bare skrive med mig i stedet for goehns.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll