Quote (Markos. @ 16 Mar 2012 13:39)
Den eneste plan jeg har i denne weekend er, at jeg skal se Formel 1 kl. 05.30 om morgenen med min far.
Nu da jeg er flyttet hjemmefra, så er det blevet til en lille tradition, at vi altid ser Formel 1 sammen.
Og nu da det er så tidligt om morgenen, så tager han chokolade croissant og kakao med. Umuligt at få en bedre start på en søndag!
