d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Godeftermiddag Allesammen
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 16 2012 09:52am
Quote (Kushage @ 16 Mar 2012 16:29)
Sidde og kigge på countdownen til Diablo 3  :ph34r:


this

og 2 manglende opgaver :S
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Mar 16 2012 10:16am
Quote (Juegos @ Mar 16 2012 01:25pm)
Vil bare lige ønske jer god weekend og hold kæft et lækkert vejr
vi har idag. Hvad skal i tilbringe weekenden med? :)


I lige måde.
Skal pt lige overstå mine tømmermænd fra igår, også kan det godt ske man ender i jomfru ane gade igen i aften ;)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Mar 16 2012 10:44am
Sankt Patricks day i kongenshave, og så en hel masse kampe søndag.
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Mar 16 2012 02:47pm
Skal på arbejde i 12 timer imorgen.. Så skal tilbringer hele dagen indenfor :'(
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Mar 16 2012 02:58pm
Quote (Markos. @ 16 Mar 2012 13:39)
Den eneste plan jeg har i denne weekend er, at jeg skal se Formel 1 kl. 05.30 om morgenen med min far.

Nu da jeg er flyttet hjemmefra, så er det blevet til en lille tradition, at vi altid ser Formel 1 sammen.

Og nu da det er så tidligt om morgenen, så tager han chokolade croissant og kakao med. Umuligt at få en bedre start på en søndag! :D


Lyder godt nok hyggeligt ! ^_^
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll