Quote (EnTeK @ Mar 15 2012 05:58pm)
der er mange virksomheder / foreninger i Danmark der tager imod Euro som en service over for deres kunder, især inden for turistbranchen
ham manden i går på mit arb blev ved med at sige at når Færøerne var en del af danmark skulle jeg tage imod dem
selv om jeg blev ved med at sige at 200 færøske penge kunne i princippet svare til 5 danske kroner og han fattede bare intet af det