d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 10. Klasse / Vuc > Er Dette Muligt?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,413
Joined: Jun 12 2010
Gold: 849.00
Mar 14 2012 01:21pm
Quote (alexaccount @ Mar 14 2012 07:23pm)
uden at være her sikker vil jeg sige nej.
øhm... altså.. du vil tage 2 års undervisning på 1 år på VUC?
tror det er næsten umuligt.. men selfølig. hvor der er vilje er der vej.
hvor ikke tage gyminatiet / hf i stedet for STX eller begge dele?
STX = spansk teknisk eksame?


tæt på hehe :)

hvis du ikke har haft nogen sprog i folkeskolen ville jeg tage tysk da det ikke er så langt fra dansk og syntes det er langt det letteste fag ud af spansk tysk og fransk

This post was edited by Historyx on Mar 14 2012 01:22pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 14 2012 02:16pm
Quote (Historyx @ 14 Mar 2012 20:21)
tæt på hehe :)

hvis du ikke har haft nogen sprog i folkeskolen ville jeg tage tysk da det ikke er så langt fra dansk og syntes det er langt det letteste fag ud af spansk tysk og fransk


Hvis han alligevel vil tage spansk på stx, er det da oplagt også at læse det førhen, enten for at finde ud af om det virkelig er det, eller for at få forspringet når man når til stx. :)
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 14 2012 03:32pm
Quote (Grandebedte @ Mar 14 2012 09:05pm)
Der får du alt andet lige et svar, som du kan forvente er rigtigt. Hvis folk herinde ikke engang ved hvad STX er, eller foreslår dig at tage en hf oveni er det måske ikke lige her du skal spørge. ^_^

Btw, tag HTX.


Bitch please...

STX er for de seje børn.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 14 2012 03:49pm
Quote (Molle_fkk @ 14 Mar 2012 22:32)
Bitch please...

STX er for de seje børn.


Hyg dig med dit oldtidsmusikreligionsfilosofidramakultursprog! :hello:
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 14 2012 03:57pm
Quote (Grandebedte @ Mar 14 2012 11:49pm)
Hyg dig med dit oldtidsmusikreligionsfilosofidramakultursprog! :hello:


Du er tydeligvis misundelig fordi du er kulturelt ignorant i forhold til mig.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 14 2012 03:59pm
Quote (Molle_fkk @ 14 Mar 2012 22:57)
Du er tydeligvis misundelig fordi du er kulturelt ignorant i forhold til mig.


Jeg er temmelig gelé. :(
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Mar 14 2012 04:04pm
Quote (Grandebedte @ Mar 14 2012 11:59pm)
Jeg er temmelig gelé. :(


Skriv et digt om de mørke følelser!
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Mar 14 2012 05:19pm
Quote (alexaccount @ 14 Mar 2012 18:23)
uden at være her sikker vil jeg sige nej.
øhm... altså.. du vil tage 2 års undervisning på 1 år på VUC?
tror det er næsten umuligt.. men selfølig. hvor der er vilje er der vej.
hvor ikke tage gyminatiet / hf i stedet for STX eller begge dele?
STX = spansk teknisk eksame?


HAHAHHAAH
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Mar 14 2012 05:31pm
Quote (Huffie @ 15 Mar 2012 00:19)
HAHAHHAAH


Slap af, han er gangsta.
Quote (hans profil)
like you probley all ready have seeing i love weed @ spliff's.
i have smoking the "fat boy" too long now, so i dicedes to cut it off, but some as breatyful as a joins @ spliff, you just cant let go off.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 15 2012 02:55am
Hvis du vil bruge spansk til noget efter gymnasiet er det oplagt at tage det, men skal du ikke bruge sproget til noget, som de fleste, er det selvmål at vælge spansk fremfor tysk. En del af mine venner valgte spansk uden noget formål... og du ved sikkert selv at det er interessen der driver værket, så det resulterede i at de fik 02 i den afgørende eksamenen. Just my 2 cents.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll