Quote (Historyx @ 14 Mar 2012 20:21)
tæt på hehe

hvis du ikke har haft nogen sprog i folkeskolen ville jeg tage tysk da det ikke er så langt fra dansk og syntes det er langt det letteste fag ud af spansk tysk og fransk
Hvis han alligevel vil tage spansk på stx, er det da oplagt også at læse det førhen, enten for at finde ud af om det virkelig er det, eller for at få forspringet når man når til stx.
