d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spar 20%, Fedt Man - Spa'! > Bliv Sommerklar :) - Slank/udrensning!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Mar 12 2012 05:12pm
Quote (mouzk @ Mar 12 2012 04:55pm)
Well, jeg har ikke så meget forstand på fysisk træning og lignende, har altid kun dyrket effektiv cardio. Tror det er omkring 350g (muskler) og 100g (leveren) som standard man kan oplagre, og det er altid godt at tømme dem, det "genstarter" dine søde vaner. Jeg er ikke nogen doktor, jeg ville bare dele det med andre herinde, ved der er flere som gerne vil være sommerklar :D Det her var for mig et billigt alternativ til alt det dyre pjat :)


Så lige på linket du postede før. Lyder sgu som en ret usund kur. Nogensinde overvejet bare at skære ned på junk food, og begynde at træne? Det er den sundeste måde at tabe vægt på, og desuden også det der ser bedst ud på kroppen.
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Mar 13 2012 12:26am
Quote (Tigerss @ 13 Mar 2012 00:12)
Så lige på linket du postede før. Lyder sgu som en ret usund kur. Nogensinde overvejet bare at skære ned på junk food, og begynde at træne? Det er den sundeste måde at tabe vægt på, og desuden også det der ser bedst ud på kroppen.


Jeg skulle/skal ikke tabe mig, men jeg havde stadigvæk svært ved at kickstarte mig selv til at sige "Stop, ikke flere hotdogs fra Quick Food i BILKA fra i dag af." Jeg blev konstant fristet fordi at lysten drev mig, det gør den bare ikke på samme måde mere :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll