Quote (Provo2100 @ Mar 12 2012 10:32pm)
Har aldrig været godtroende, hvad angår regeringer rundt omkring i de forskellige lande i verden. Tror sgu ikke på halvdelen af hvad de siger og tror sgu på at det er meget mere korrupt og forskruet end hvad vi "almindelige" mennesker kan tåle at vide.
Korruption eksisterer helt sikkert - regeringer består jo blot af mennesker. Men jeg tror nu at demokratiet fungerer nogenlunde fornuftigt, dog ikke alle steder (umad, Russia?).
Quote (exiter_dk @ Mar 12 2012 10:33pm)
langt fra total ytringsfrihed. Tæt på i forhold til omverdenen!
Hvordan mener du, at din ytringsfrihed er begrænset? Har svært ved at se det, men kan sagtens være jeg overser noget.