d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Entek
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Mar 12 2012 04:27am
Quote (Sunshines @ 12 Mar 2012 10:54)
Har aldrig forstået, hvorfor man som scammer betaler tilbage. Man får jo intet ud af det.


En ren samvittighed :angel:
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 12 2012 06:37am
Quote (Sunshines @ 12 Mar 2012 10:54)
Har aldrig forstået, hvorfor man som scammer betaler tilbage. Man får jo intet ud af det.



jeg har aldrig forstået når folk har sagt undskyld, betaler tilbage, og han ikke engang bevidst ''scammede'' , at folk ikke bare lader det ligge så?
syntes folk opføre som børn..
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll