Quote (Sunshines @ 12 Mar 2012 10:54)
Har aldrig forstået, hvorfor man som scammer betaler tilbage. Man får jo intet ud af det.
jeg har aldrig forstået når folk har sagt undskyld, betaler tilbage, og han ikke engang bevidst ''scammede'' , at folk ikke bare lader det ligge så?
syntes folk opføre som børn..