Quote (Historyx @ Mar 10 2012 05:21pm)
syntes bare det er forkert at tjene penge på et char navn
så en der ville ha 500 for sit navn det er jo helt vildt dyrt
Tja, det kommer vel an på hvordan man ser på det. Dem med 10k+ fgs synes måske ikke det er galt, hvor dem med 1k eller mindre synes det er en formue

Men hey! du kan da tjene nogle coins, hvis du skaffer nogle gode
