d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Char Names
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 10 2012 11:08am
Quote (Historyx @ Mar 10 2012 05:21pm)
syntes bare det er forkert at tjene penge på et char navn
så en der ville ha 500 for sit navn det er jo helt vildt dyrt


Tja, det kommer vel an på hvordan man ser på det. Dem med 10k+ fgs synes måske ikke det er galt, hvor dem med 1k eller mindre synes det er en formue B)

Men hey! du kan da tjene nogle coins, hvis du skaffer nogle gode B)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Mar 10 2012 11:33am
Jonas solgte vidst "One" for 2k fgs :rolleyes:
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 10 2012 11:36am
Quote (berens @ Mar 10 2012 06:33pm)
Jonas solgte vidst "One" for 2k fgs  :rolleyes:


Gad vide hvad "QQ" ville stå i B)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Mar 10 2012 11:50am
Hmm sjovt topic der lå øverst her på siden, jeg gik entlig her ind for at få tips til et navn :)

Jeg har tidligere spillet med navne som BjarneCombat og Lobsterbob og vil gerne ha et i den stil nogle bud ?

og med hensyn til lavne for fg så har jeg fået tilbud omkostning til navneskifte + 10k fg for mit brugernavn her på siden for nogle år siden, men takkede nej :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 10 2012 12:07pm
Quote (Slave @ Mar 10 2012 06:50pm)
Hmm sjovt topic der lå øverst her på siden, jeg gik entlig her ind for at få tips til et navn :)

Jeg har tidligere spillet med navne som BjarneCombat og Lobsterbob og vil gerne ha et i den stil nogle bud ?

og med hensyn til lavne for fg så har jeg fået tilbud omkostning til navneskifte + 10k fg for mit brugernavn her på siden for nogle år siden, men takkede nej :)


Trussetyven B)
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 10 2012 01:32pm
Quote (berens @ 10 Mar 2012 18:33)
Jonas solgte vidst "One" for 2k fgs  :rolleyes:
One? Det navn har jeg aldrig haft på d2. Kun på d2jsp :P
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Mar 10 2012 02:20pm
Quote (berens @ Mar 10 2012 06:33pm)
Jonas solgte vidst "One" for 2k fgs  :rolleyes:


vanvittigt...
Member
Posts: 836
Joined: May 27 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 10 2012 05:06pm
Quote (ZwiX @ Mar 10 2012 03:51pm)
Jeg betaler gerne lidt for et character name.


Hvilke needer du?
Har:

Coins
Wikipedia
Trial
Pier
Dignity
Klynk
Apon
Enemies
Mount
Placed

:)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 10 2012 05:12pm
Quote (BUCH94 @ Mar 11 2012 12:06am)
Hvilke needer du?
Har:

Coins
Wikipedia
Trial
Pier
Dignity
Klynk
Apon
Enemies
Mount
Placed

:)


Har du andre?
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,332.91
Mar 10 2012 05:36pm
Quote (Sirax @ Mar 10 2012 08:32pm)
One? Det navn har jeg aldrig haft på d2. Kun på d2jsp :P


Hvad helvede hed det navn du solgte så? ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll