d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Aftensmad
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 83,207
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 9 2012 10:54am
Spaghetti med kødsovs? Det er også rimelig nemt vil jeg sige :D
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 9 2012 10:55am
Quote (Provo2100 @ Mar 9 2012 05:43pm)
Er 30min hurtigt? :huh:


hvis det ikke skal være junkfood eller de samme 5 - 6 retter året rundt

ja forretter og hovedret og dessert på 30 min er hurtig
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Mar 9 2012 11:02am
Quote (Provo2100 @ Mar 9 2012 01:43pm)
Er 30min hurtigt? :huh:

Ja i forhold til flæskesteg og gryderetter, så er 30 min hurtig mad..
Det er hurtigere end mit lokale pizzaria bringer ud..
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 9 2012 11:13am
Quote (MrLennon @ Mar 9 2012 06:02pm)
Ja i forhold til flæskesteg og gryderetter, så er 30 min hurtig mad..
Det er hurtigere end mit lokale pizzaria bringer ud..


xDDD
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Mar 9 2012 11:59am
Quote (EnTeK @ Mar 9 2012 05:55pm)
hvis det ikke skal være junkfood eller de samme 5 - 6 retter året rundt

ja forretter og hovedret og dessert på 30 min er hurtig


Du nævnte ikke noget med, at det var inkl. forret og dessert.

Quote (MrLennon @ Mar 9 2012 06:02pm)
Ja i forhold til flæskesteg og gryderetter, så er 30 min hurtig mad..
Det er hurtigere end mit lokale pizzaria bringer ud..


Ved godt, at det er hurtigere end så meget andet, men ville ikke ligefrem kalde det "hurtigt" alligevel.

Man skal også rende med tiden det tager fra de tager afsted til de ankommer til dig, det tager som regel længer tid, end at gå fra køkkenet til stuen, medmindre du levet i et meget stort hus B)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 9 2012 12:10pm
Quote (Provo2100 @ Mar 9 2012 07:59pm)
Du nævnte ikke noget med, at det var inkl. forret og dessert.



Ved godt, at det er hurtigere end så meget andet, men ville ikke ligefrem kalde det "hurtigt" alligevel.

Man skal også rende med tiden det tager fra de tager afsted til de ankommer til dig, det tager som regel længer tid, end at gå fra køkkenet til stuen, medmindre du levet i et meget stort hus B)


30 min er sgu hurtig mad om så der er med 3 retter eller bare hovedret. Ved sgu ikke hvad du kan nå at lave af god mad på under 30 min? :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 9 2012 12:22pm
Det endte godt nok med orientalsk risret haha, men det var også godt. <3
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Mar 9 2012 12:28pm
Quote (JVL @ Mar 9 2012 08:22pm)
Det endte godt nok med orientalsk risret haha, men det var også godt. <3


do tell! where from? :)
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Mar 9 2012 12:37pm
kartoffelmos med... whatever u like
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 9 2012 12:48pm
Quote (exiter_dk @ Mar 9 2012 07:28pm)
do tell! where from? :)



Fra fakta ;) Man skal bare brune kødet og så hælde posen med kryder+ris og så blande det med vand. Easy ;D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll