Quote (EnTeK @ Mar 9 2012 05:55pm)
hvis det ikke skal være junkfood eller de samme 5 - 6 retter året rundt
ja forretter og hovedret og dessert på 30 min er hurtig
Du nævnte ikke noget med, at det var inkl. forret og dessert.
Quote (MrLennon @ Mar 9 2012 06:02pm)
Ja i forhold til flæskesteg og gryderetter, så er 30 min hurtig mad..
Det er hurtigere end mit lokale pizzaria bringer ud..
Ved godt, at det er hurtigere end så meget andet, men ville ikke ligefrem kalde det "hurtigt" alligevel.
Man skal også rende med tiden det tager fra de tager afsted til de ankommer til dig, det tager som regel længer tid, end at gå fra køkkenet til stuen, medmindre du levet i et meget stort hus
