Quote (Aurae @ Mar 6 2012 05:41pm)
Den er da særdeles iøjefaldende. Det er da derfor det hedder en "sticky" Det er noget af det første man får øje på, når man klikker ind på den danske sektion.
Ideen er fin, og allerede praktiseret - den skal bare opdateres, så er alt vidst fint.
For at være ærlig Anders, så ligger jeg aldrig mærke til de stickys der, men det har jo nok noget at gøre med at jeg aldrig bruger nogen stickys, heller ikke i andre forums? :-)
PS. Det betyder ikke at jeg synes der skal laves en ny sticky, hvis folk er for dovne til at åbne deres øjne og kigge ind i en sticky frem for en anden bare fordi den ikke er iøjefaldende nok, så kan de bare lade være med at bruge den :-)
Dog kan det godt ske at nogen topics burde opdateres, f.eks. træningschatten, som jeg startede i sin tid - jeg tror det ville være en idé at det var en person som rent faktisk gik op i træning der havde åbnet det topic, så han på en måde selv kunne holde styr på det, bumpe det, komme med nye idéer og selv svare folk på de spørgsmål/diskussioner der bliver anbragt derinde.