d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Idé Til Det Danske Forum > Friske Siden Op!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 6 2012 12:01pm
Quote (Aurae @ Mar 6 2012 05:41pm)
Den er da særdeles iøjefaldende. Det er da derfor det hedder en "sticky" Det er noget af det første man får øje på, når man klikker ind på den danske sektion.

Ideen er fin, og allerede praktiseret - den skal bare opdateres, så er alt vidst fint.


For at være ærlig Anders, så ligger jeg aldrig mærke til de stickys der, men det har jo nok noget at gøre med at jeg aldrig bruger nogen stickys, heller ikke i andre forums? :-)
PS. Det betyder ikke at jeg synes der skal laves en ny sticky, hvis folk er for dovne til at åbne deres øjne og kigge ind i en sticky frem for en anden bare fordi den ikke er iøjefaldende nok, så kan de bare lade være med at bruge den :-)
Dog kan det godt ske at nogen topics burde opdateres, f.eks. træningschatten, som jeg startede i sin tid - jeg tror det ville være en idé at det var en person som rent faktisk gik op i træning der havde åbnet det topic, så han på en måde selv kunne holde styr på det, bumpe det, komme med nye idéer og selv svare folk på de spørgsmål/diskussioner der bliver anbragt derinde.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 6 2012 12:42pm
Quote (Headshot @ 6 Mar 2012 19:01)
For at være ærlig Anders, så ligger jeg aldrig mærke til de stickys der, men det har jo nok noget at gøre med at jeg aldrig bruger nogen stickys, heller ikke i andre forums? :-)
PS. Det betyder ikke at jeg synes der skal laves en ny sticky, hvis folk er for dovne til at åbne deres øjne og kigge ind i en sticky frem for en anden bare fordi den ikke er iøjefaldende nok, så kan de bare lade være med at bruge den :-)
Dog kan det godt ske at nogen topics burde opdateres, f.eks. træningschatten, som jeg startede i sin tid - jeg tror det ville være en idé at det var en person som rent faktisk gik op i træning der havde åbnet det topic, så han på en måde selv kunne holde styr på det, bumpe det, komme med nye idéer og selv svare folk på de spørgsmål/diskussioner der bliver anbragt derinde.


præcis, de fleste topics herinde dør og bliver inaktive.

jeg kigger aldrig på de stickies der..
Retired Moderator
Posts: 13,444
Joined: Jan 23 2009
Gold: 13.25
Trader: Trusted
Mar 6 2012 12:44pm
Quote (LazyDazy @ 6 Mar 2012 19:42)
præcis, de fleste topics herinde dør og bliver inaktive.

jeg kigger aldrig på de stickies der..


Hvor er det så lige du foreslår de skal være, hvis ikke de skal være samlet i en sticky?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 6 2012 12:59pm
Nix please ikke flere "officielle topics"
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Mar 6 2012 01:21pm
Quote (Aurae @ 6 Mar 2012 19:44)
Hvor er det så lige du foreslår de skal være, hvis ikke de skal være samlet i en sticky?


En slags general chat måske hvor folk kan snakke om meget andet også?

Eller en tråd for sig selv.

Quote (Monze @ 6 Mar 2012 19:59)
Nix please ikke flere "officielle topics"



ikke flere, bare genskabe dem på ny, lave lidt mere orden i det :)

This post was edited by LazyDazy on Mar 6 2012 01:22pm
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 6 2012 01:27pm
Quote (LazyDazy @ 6 Mar 2012 20:21)
En slags general chat måske hvor folk kan snakke om meget andet også?

Eller en tråd for sig selv.




ikke flere, bare genskabe dem på ny, lave lidt mere orden i det :)


Genskabe dem? Jamen der er jo allerede en sticky med dem og de populære er her på forreste side. De mindre populære må man bladre lidt efter ELLER bruge sticky som vel er meningen.

Jeg har vist engang lavet et "officielt officielle topics" topic..
Member
Posts: 836
Joined: May 27 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Mar 7 2012 02:39am
God ide, men der findes jo Dansk Unified Sticky ^_^

This post was edited by BUCH94 on Mar 7 2012 02:39am
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Mar 15 2012 06:02pm
Et officiel D3 topic nu hvor udgivelsesdatoen står fast
Member
Posts: 5,405
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,749.00
Mar 16 2012 02:23pm
Quote (Monze @ Mar 6 2012 08:59pm)
Nix please ikke flere "officielle topics"


tror flere officielle topic ville dræbe danske forum endnu mere
folk når at poste nyt inden andre når at se ens post

så syntes det er en rigtig dårlige ide
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll