d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Iphone
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Mar 4 2012 05:43pm
Har snart haft min iphone i 1,5 år, ingen problemer med den, det hele virker bare og er EZ :)

just do it
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 5 2012 12:39am
Galaxy.. EOD!
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 5 2012 03:40am
Køber en iPhone, takker :)
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Mar 5 2012 03:50am
Quote (eLmasten @ Mar 4 2012 09:20pm)
men iphone er så meget bedre at bruge og holder bedre...
bedre apps, også fordi at der er så mange andre som har iphone, så man kan bruge de samme apps med hinanden..

I call bullshit!

Samsung Galaxy S2 er mere kvalitet for pengene og iPhone holder ikke en skid bedre :)
Tværtimod.
http://www.youtube.com/watch?v=jViSKlAeYYs

@topic; vent et par måneder og køb en Samsung Galaxy S3. Det har jeg i hvert fald tænkt mig :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Mar 5 2012 04:46am
Quote (Kakaomanden @ 5 Mar 2012 10:50)
I call bullshit!

Samsung Galaxy S2 er mere kvalitet for pengene og iPhone holder ikke en skid bedre :)
Tværtimod.
http://www.youtube.com/watch?v=jViSKlAeYYs

@topic; vent et par måneder og køb en Samsung Galaxy S3. Det har jeg i hvert fald tænkt mig :)


galaxy syntes jeg er alt for stor

og den video ved jeg ikke om man rigtig bruge, jeg har tabt min iphone mens jeg cyklede ned på vejen og en anden gang ned på et sten gulv og kun fået to små skrammer
men kan også være jeg bare var utrolig heldig
:)
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 5 2012 04:51am
Samsung Galaxy S2 :-)
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Mar 5 2012 05:05am
Quote (IAcid @ Mar 5 2012 12:46pm)
galaxy syntes jeg er alt for stor

og den video ved jeg ikke om man rigtig bruge, jeg har tabt min iphone mens jeg cyklede ned på vejen og en anden gang ned på et sten gulv og kun fået to små skrammer
men kan også være jeg bare var utrolig heldig
:)

Det handler jo alt sammen om, hvordan telefonen lander!
De tests i den video går jo ud på, at få dem til at lande på en måde, hvor der kunne komme nogle skader :)

Personligt synes jeg skærmtesten siger det hele!
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Mar 5 2012 07:00am
Jeg er også fint tilfreds med min iPhone, har aldrig haft problemer, men om det er den bedste, skal jeg ikke kunne sige.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Mar 5 2012 08:05am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Mar 5 2012 09:23am
Quote (JVL @ Mar 5 2012 03:05pm)


køb den på callme.dk :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll