Quote (IAcid @ Mar 5 2012 12:46pm)
galaxy syntes jeg er alt for stor
og den video ved jeg ikke om man rigtig bruge, jeg har tabt min iphone mens jeg cyklede ned på vejen og en anden gang ned på et sten gulv og kun fået to små skrammer
men kan også være jeg bare var utrolig heldig

Det handler jo alt sammen om, hvordan telefonen lander!
De tests i den video går jo ud på, at få dem til at lande på en måde, hvor der kunne komme nogle skader

Personligt synes jeg skærmtesten siger det hele!