d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mit Excel Vil Ikke Som Jeg Vil > Har Brug For It Genier
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 27 2012 03:50pm
Quote (Sunshines @ 27 Feb 2012 22:47)
Nej gør de ikke. De ligger på skrivebordet


Så nej.

Jeg ved det ikke lige umiddelbart; excel er ikke noget jeg lige har liggende selv. Men du kører det ikke over et fjernskrivebord eller lignende, hverken excel eller dit dokument?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 27 2012 03:53pm
Quote (Grandebedte @ Feb 27 2012 10:50pm)
Så nej.

Jeg ved det ikke lige umiddelbart; excel er ikke noget jeg lige har liggende selv. Men du kører det ikke over et fjernskrivebord eller lignende, hverken excel eller dit dokument?


Nej :/ skulle jeg ikke tro
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 27 2012 03:58pm
Quote (Sunshines @ 27 Feb 2012 22:53)
Nej :/ skulle jeg ikke tro


Du prøver at køre det gennem et eller andet, det er jeg helt 100 på. Virtuel maskine? Anything? :P
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 27 2012 04:13pm
Quote (Grandebedte @ Feb 27 2012 10:58pm)
Du prøver at køre det gennem et eller andet, det er jeg helt 100 på. Virtuel maskine? Anything? :P


Aner det virkelig ikke. Det er godt nok noget pis ;s
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 27 2012 04:18pm
Quote (Sunshines @ 27 Feb 2012 23:13)
Aner det virkelig ikke. Det er godt nok noget pis ;s


Hvad har du lavet af ændringer for nyligt?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 27 2012 05:16pm
Quote (Grandebedte @ Feb 27 2012 11:18pm)
Hvad har du lavet af ændringer for nyligt?


intet :/
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll