d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mørkets Lakejer
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Feb 25 2012 08:22am
Quote (lulzz @ 25 Feb 2012 15:01)
ja ofc var bin laden ude at tage skylden.. det var hele planen

usa skabte bin laden og qaeda, bin laden var gammel cia agent, og de har gevet ham over 6 billioner dollars i tiden op til 9/11

for det første så vidste alle tv stationer i usa at det var bin laden 20-30 min efter det skete uden nogen som helst beviser ?

hvordan kan tårnene falde efter de er blevet ramt af fly ? som de er bygget til at kunne modstå, og ild kan ik ligge en bygning ned lavet af stål på den måde, og slet ik lige ned som en kontrolleret nedrivning. wc7 som ikke blev ramt af fly og kun havde små brande ryger lige ned i sin egen kælder som en rigtig nedrivning. hvordan ? ham der ejer bygningen fortæller selv after at bygningen blev revet ned.. men hvorfor ?

hvordan kan det være at hele usa og alle deres allierede ikke kan finde bin laden, men det kan en cnn reporter som tager lige ind i hans gemmested og laver interview ? fordi det en krig for penge og magt og ikke for at finde bin laden. mon ikke om de så os kunne finde ham

vil vædde med det i ved om 9/11 har i set i tv ...  prøv at lav jeres egen research, så er det umuligt ikke at se sandheden

ham som snakker om en falsk krig mod terror i starten og som har afsløret så mange skumle ting om usa og deres regering blev snigmyrdet af cia i set hjem... hvorfor dog hvis ik fortalte sandheden ?

jfk blev også nakket af usa pga han ikke  ville lyve og bedrage sit folk


i syntes måske det er godt at danske soldater dør rundt omkring i en falsk krig mod terror,  mens det sidder nogle rige mænd og tjener endnu flere penge og griner over vores soldater som de bruger som brikker i deres spil om penge og magt


hvor er dine beviser?
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 25 2012 08:29am
Quote (Albinonegeren @ Feb 25 2012 04:22pm)
hvor er dine beviser?


de her beviser er overalt på nettet, kan da godt finde nogle gode videoer

en af de største beviser for 9/11 har jeg allerede skrevet, hele usa og alt hva de er i stand til kan ik finde bin laden ??? RLY ??

og så vader en cnn reporter lige ind i hans gemmested og snakker med ham efter efter en smule research på hvor han kunne være.... RLY ???

btw.. checks fbi's hjemmeside... bin laden var aldrig dømt for 9/11 pga manglende beviser.. han var nr 1 på top 10 wanted for en bombning af en ambassade i kenya.. aldrig dømt skyldig i 9/11

og det er fbi selv, nr 1 på top 10 wanted og de kan ik finde ham... men det kan en reporter fra cnn

This post was edited by lulzz on Feb 25 2012 08:32am
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 25 2012 08:48am
de da osse meget sjovt at usa har haft planlagt identiske ting før

frek.s at bombe sit eget land og skyde skylden på cuba så de kunne invaderer deres land



operation northwood,, eller operation 9/11 ?
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 25 2012 08:48am
Konspirationsteorier uden gode beviser er som narefisse det bliver hurtig kedligt <_<
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 25 2012 08:52am
Quote (EnTeK @ Feb 25 2012 04:48pm)
Konspirationsteorier uden gode beviser er som narefisse det bliver hurtig kedligt  <_<


uden beviser ? der er ikke andet end beviser... det hele kommer an på hvor hjernevasked/snæversynet du er
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Feb 25 2012 09:02am
Lulzz nu skal du passe på du ikke bare stoler på "beviser" blot fordi de går imod usa og 9/11 osv.

og i forhold til det du siger med en cnn reporter kunne det jo være fordi han havde fået et annonymt tip netop fordi terroristerne ville have det amerikanske militær/efterretningstjenester til at fremstå som idioter. Jeg må indrømme jeg ikke har sat mig særlig meget ind i sagen, men det virker lidt som om du søger efter beviser der ikke rigtigt er til stede. Der er mange hændelser i verden der kan sættes spørgsmål ved og laves konspirationsteorier omkring, hvis du er interesseret i sådan noget kan du også finde videoer der sætter spørgsmål ved månelandingen f.eks.

jeg har det lidt på samme måde som dig, jeg tror ikke på hvad folk siger før der findes endegyldige beviser for at det har fundet sted, men hvorfor er det også så vigtigt for dig som person at vide hvem der stod bag 9/11?

et kendt citat beskriver meget godt det der foregår ifht. krigsførsel og historie/mediernes indvirken:" History is written by the victor"
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 25 2012 09:06am
Quote (lulzz @ Feb 25 2012 03:52pm)
uden beviser ? der er ikke andet end beviser... det hele kommer an på hvor hjernevasked/snæversynet du er


Jeg er sikker på at jeg skrev GODE beviser, beviser der gør konspirationsteori være at tænke over.

De fleste konspirationsteori er dårlig begrundet eller har dårlige beviser, og er generelt kedelige at bruge tid på :zzz:
Member
Posts: 12,735
Joined: Dec 4 2006
Gold: 3,440.83
Feb 25 2012 09:08am


hvorfor falder wtc7 lige ned i sin egen kælder som en prof nedrivning ? ligesom de 2 andre.. hvilket er umuligt

hvorfor dummer larry sig som ejer stedet og sider at det blev revet ned, og hvordan kan brandmænd rive den ned på den måde ? uden at de har plantet sprængstof lang tid før det hele skete

der er ik noget ved den her katastrofe som ik stinker langt væk af false flag

og, se den operation northwoods, den er ægte og usa har før planlagt terror på sit eget land for profit og magt.. hvordan kan det komme som et chok for jer

bin laden blev heller aldrig dømt for 9/11.. er det ik rimelig nemt at gøre hvis han tager skylden + der er andre beviser mod ham ? hmm måske der ik rigtig er nogle beviser for det var ham

igen check fbi's egen hjemmesiden

This post was edited by lulzz on Feb 25 2012 09:16am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Feb 25 2012 09:16am
lulzz, du skal også tænke på at videoer på nettet som taler hver sin side af sagen kan være akkurat lige manipulerede og der kan i begge tilfælde være tale om god eller dårlig research. For en konspirationsteori er det kontroversielle og centrale netop det at magthavere skjuler ting og er, om end indirekte, involveret i et komplot som skal føre folkemasser bag lyset.

Et af problemerne konspirationsteorier oplever, er at de fraskriver bl.a. tilfældighed (ikke i det aktuelle tilfælde) som værende årsagen til en hændelse, fordi der ikke kan fordeles et skyldsspørgsmål, og ligeledes er det et problem at de ofte bygger på indicier. Man kan altså sige at for hver gang der ikke er et entydigt svar, så er der grobund for en ny konspirationsteori. Og der er efterhånden heller ikke for få af slagsen, hertil kommer at mange, i den omtalte mangel på bedre forklaring eller tilfældighed, fremstår yderst usaglige.

Quote ( lullz)
wc7 som ikke blev ramt af fly og kun havde små brande ryger lige ned i sin egen kælder som en rigtig nedrivning. hvordan ?


Man kan finde eksperter I brandsikkerhed som vil mene at det er en usædvanlig reaktion, og man kan altså også sagtens finde det modsatte, her er f.eks. en:

Quote (Kristian Hertz - artikel fra Videnskab.dk)
Sektionsleder Kristian Hertz fra Danmarks Tekniske Universitet fortæller, at han bruger bygning 7 i sin undervisning som et eksempel på, at det kan tage lang tid, før en brand påvirker konstruktionerne i en bygning.

»Sammenstyrtningen ser ud til at foregå lige efter bogen. Ved langvarige brandforløb med begrænsede temperaturer, som der netop rapporteres om for denne bygning, vil en sammenstyrtning som følge af brande meget vel kunne ske adskillige timer efter, at brandene er opstået.«

»Og sammenstyrtningen vil meget vel kunne ske, som vi ser på billeder og film derfra. Der er altså ikke noget mærkeligt i det, vi ser, som kan få mig til at tænke i mere eksotiske forklaringer,« forklarer Kristian Hertz fra DTU Byg.


Jeg vil ikke kalde konspirationsteorien om 9/11 uinteressant eller usaglig, og jeg vil heller ikke påstå at det er tydeligt hvad der er sket den dag. Dog som det ser ud lige nu, synes jeg at der er mange af kerneargumenterne for teorien, som efter min mening savner afgørende evidens.

This post was edited by Whyred on Feb 25 2012 09:19am
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Feb 25 2012 09:18am
Quote (lulzz @ Feb 25 2012 03:01pm)
ja ofc var bin laden ude at tage skylden.. det var hele planen

usa skabte bin laden og qaeda, bin laden var gammel cia agent, og de har gevet ham over 6 billioner dollars i tiden op til 9/11

for det første så vidste alle tv stationer i usa at det var bin laden 20-30 min efter det skete uden nogen som helst beviser ?

hvordan kan tårnene falde efter de er blevet ramt af fly ? som de er bygget til at kunne modstå, og ild kan ik ligge en bygning ned lavet af stål på den måde, og slet ik lige ned som en kontrolleret nedrivning. wc7 som ikke blev ramt af fly og kun havde små brande ryger lige ned i sin egen kælder som en rigtig nedrivning. hvordan ? ham der ejer bygningen fortæller selv after at bygningen blev revet ned.. men hvorfor ?

hvordan kan det være at hele usa og alle deres allierede ikke kan finde bin laden, men det kan en cnn reporter som tager lige ind i hans gemmested og laver interview ? fordi det en krig for penge og magt og ikke for at finde bin laden. mon ikke om de så os kunne finde ham

vil vædde med det i ved om 9/11 har i set i tv ...  prøv at lav jeres egen research, så er det umuligt ikke at se sandheden

ham som snakker om en falsk krig mod terror i starten og som har afsløret så mange skumle ting om usa og deres regering blev snigmyrdet af cia i sit hjem... hvorfor dog hvis han ik fortalte sandheden ?

jfk blev også nakket af usa pga han ikke  ville lyve og bedrage sit folk


i syntes måske det er godt at danske soldater dør rundt omkring i en falsk krig mod terror,  mens det sidder nogle rige mænd og tjener endnu flere penge og griner over vores soldater som de bruger som brikker i deres spil om penge og magt


Ved du overhovedet hvorfor USA gav de penge til dem? fordi de ville forhindre Rusland i at blive den største supermagt i verden, så det har slet ikke noget med 9/11 at gøre.

Kaldes vel bare god research, eller et tidligt release fra Al Q side.

Du stiller mange spørgsmål, som vi ikke har en chance for at svare på, og siger alt vores viden er baseret på Media's, for det første er det noget pis jeg ikke gider at høre på eller finde mig i, jeg kæmper personligt for en bedre verden og har været i brandpunktet, så skulle mene jeg har mine "kilder" helt på plads.
Men synes selv du skal komme med noget fakta, som du ikke lige har fundet på youtube, fra en minoritet, eller bare en persons holdning.

Sidst og ikke mindst:
-i syntes måske det er godt at danske soldater dør rundt omkring i en falsk krig mod terror, mens det sidder nogle rige mænd og tjener endnu flere penge og griner over vores soldater som de bruger som brikker i deres spil om penge og magt.

Kan hilse fra mine kolleger og mig selv og sige vi rent faktis gør en enormt stor forskel i en af verdens største brændpunkter, måske er vi ikke dem der går efter tidl. Osama, men vi opretter faktis et styrre system, med rettigheder, skoler, el og rent drikkevand, kan nævne tusind ting mere, og har ufattelig mange kilder på det jeg siger, men en ting er at jeg har været på hold 8 og lige hjemkommet fra 12, og jeg kan se en forbedring over den periode, så der er INGEN her der hverken er døde eller dør forgæves. De danske soldater gør et stort stykke arbejde, som du ikke har en chance for at se.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll