Quote (lulzz @ Feb 25 2012 03:01pm)
ja ofc var bin laden ude at tage skylden.. det var hele planen
usa skabte bin laden og qaeda, bin laden var gammel cia agent, og de har gevet ham over 6 billioner dollars i tiden op til 9/11
for det første så vidste alle tv stationer i usa at det var bin laden 20-30 min efter det skete uden nogen som helst beviser ?
hvordan kan tårnene falde efter de er blevet ramt af fly ? som de er bygget til at kunne modstå, og ild kan ik ligge en bygning ned lavet af stål på den måde, og slet ik lige ned som en kontrolleret nedrivning. wc7 som ikke blev ramt af fly og kun havde små brande ryger lige ned i sin egen kælder som en rigtig nedrivning. hvordan ? ham der ejer bygningen fortæller selv after at bygningen blev revet ned.. men hvorfor ?
hvordan kan det være at hele usa og alle deres allierede ikke kan finde bin laden, men det kan en cnn reporter som tager lige ind i hans gemmested og laver interview ? fordi det en krig for penge og magt og ikke for at finde bin laden. mon ikke om de så os kunne finde ham
vil vædde med det i ved om 9/11 har i set i tv ... prøv at lav jeres egen research, så er det umuligt ikke at se sandheden
ham som snakker om en falsk krig mod terror i starten og som har afsløret så mange skumle ting om usa og deres regering blev snigmyrdet af cia i sit hjem... hvorfor dog hvis han ik fortalte sandheden ?
jfk blev også nakket af usa pga han ikke ville lyve og bedrage sit folk
i syntes måske det er godt at danske soldater dør rundt omkring i en falsk krig mod terror, mens det sidder nogle rige mænd og tjener endnu flere penge og griner over vores soldater som de bruger som brikker i deres spil om penge og magt
Ved du overhovedet hvorfor USA gav de penge til dem? fordi de ville forhindre Rusland i at blive den største supermagt i verden, så det har slet ikke noget med 9/11 at gøre.
Kaldes vel bare god research, eller et tidligt release fra Al Q side.
Du stiller mange spørgsmål, som vi ikke har en chance for at svare på, og siger alt vores viden er baseret på Media's, for det første er det noget pis jeg ikke gider at høre på eller finde mig i, jeg kæmper personligt for en bedre verden og har været i brandpunktet, så skulle mene jeg har mine "kilder" helt på plads.
Men synes selv du skal komme med noget fakta, som du ikke lige har fundet på youtube, fra en minoritet, eller bare en persons holdning.
Sidst og ikke mindst:
-i syntes måske det er godt at danske soldater dør rundt omkring i en falsk krig mod terror, mens det sidder nogle rige mænd og tjener endnu flere penge og griner over vores soldater som de bruger som brikker i deres spil om penge og magt.
Kan hilse fra mine kolleger og mig selv og sige vi rent faktis gør en enormt stor forskel i en af verdens største brændpunkter, måske er vi ikke dem der går efter tidl. Osama, men vi opretter faktis et styrre system, med rettigheder, skoler, el og rent drikkevand, kan nævne tusind ting mere, og har ufattelig mange kilder på det jeg siger, men en ting er at jeg har været på hold 8 og lige hjemkommet fra 12, og jeg kan se en forbedring over den periode, så der er INGEN her der hverken er døde eller dør forgæves. De danske soldater gør et stort stykke arbejde, som du ikke har en chance for at se.