d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjæææælp > Har Fået Trojansk Virus
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Feb 23 2012 02:09pm
start computeren op i fejlsikret tilstand og slet filen og sluk igen og tænd normalt
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 23 2012 03:07pm
tænkt dig om før du bare henter fra alt og alle. og Skaf dig nogle venner som også tænker sig om.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Feb 24 2012 05:28am
Quote (Heldigedansker @ 23 Feb 2012 20:02)
gendannede bare computere fra 30 minutter før ;) virkede.. -- kan du godt have malwarebytes samtidig med avg?



Ja Malwarebytes er ikke en egentlig antivirus pakke, medmindre du køber betalingsversionen. Det er et godt gratis værktøj til at skanne din pc med og som kan få has på en god del af de basale vira der findes fordi det til stadighed bliver opdateret meget hyppigt.
AVG kan godt bruges som et gratis beskyttesesprogram, men hvis du vil beskyttes ordentligt så skal du have et købeprogram, eller en bredere sammensætning af andre gratisprogrammer.

Desuden så hold dig fra "programmer" fra vennerne, cracks osv er den letteste måde at forårsage uoprettelige sløvninger/ødelæggelser af sin pc på.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll