Tusind tak alle sammen.
Quote (Headshot @ Feb 19 2012 02:21pm)
Velkommen hjem

må jeg lige høre, var du i gaden i går? for vi kom i snak med en som næsten lige var kommet hjem

tror jeg
eller, i nat var det jo så
Jeg var i Randers igår

Men hvis du kan huske hans navn eller hvordan han så ud, så ved jeg sikkert hvem det er
