d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjemme Igen.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 19 2012 03:37am
velkommen hjem :)
håber alt gik som det skulle der ude.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 19 2012 06:15am
man føler sig sådan lidt mainstream når man siger det efterhånden..

men velkommen hjem :)
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 19 2012 07:21am
Velkommen hjem :) må jeg lige høre, var du i gaden i går? for vi kom i snak med en som næsten lige var kommet hjem ;) tror jeg
eller, i nat var det jo så

This post was edited by Headshot on Feb 19 2012 07:21am
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
Feb 19 2012 08:58am
Tusind tak alle sammen.

Quote (Headshot @ Feb 19 2012 02:21pm)
Velkommen hjem :) må jeg lige høre, var du i gaden i går? for vi kom i snak med en som næsten lige var kommet hjem ;) tror jeg
eller, i nat var det jo så


Jeg var i Randers igår ;)
Men hvis du kan huske hans navn eller hvordan han så ud, så ved jeg sikkert hvem det er :D
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 19 2012 10:34am
Quote (Organized @ Feb 19 2012 02:58pm)
Tusind tak alle sammen.



Jeg var i Randers igår ;)
Men hvis du kan huske hans navn eller hvordan han så ud, så ved jeg sikkert hvem det er :D


Kan sku ikke huske hvad han hed :D men han lignte en soldat!
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll