d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Whiskey
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 16 2012 08:22pm
Quote (ZwiX @ Feb 17 2012 01:21am)
Whisky er føj til alt. IMO skal det ned rent.


Quote (crazysmoker92 @ Feb 17 2012 03:08am)
whisky drikkes rent.



tillader mig at være uenig med jer to
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Feb 16 2012 08:51pm
Quote (EnTeK @ Feb 17 2012 02:22am)
tillader mig at være uenig med jer to


Den eneste dansker på jsp der har styr på sin whisky er mig.
Min far er certificeret whisky smager. Har læst 3 bøger om whisky, diskuteret timevis med min far og familie medlemmer.

skal drikkes rent

END OF STORY.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 17 2012 02:52am
Quote (crazysmoker92 @ Feb 17 2012 04:51am)
Den eneste dansker på jsp der har styr på sin whisky er mig.
Min far er certificeretwhisky smager. Har læst 3 bøger om whisky, diskuteret timevis med min far og familie medlemmer.

skal drikkes rent

END OF STORY.


smagssag ;) Hvis man ikke kan lide det rent så skal man da ikke drikke det rent? END OF STORY.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 17 2012 06:55am
beginning of new story!!

det smager mere eller mindre forfærdeligt rent
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Feb 17 2012 08:09am
Quote (Hore_to_the_t @ Feb 17 2012 12:59am)
men hold dig til vodka.. greeeey gooooossseeee og reeedbuuuuulll


+1

Quote (ZwiX @ Feb 17 2012 01:21am)
Whisky er føj til alt. IMO skal det ned rent.


-10 man points. typisk popdreng T.T
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 17 2012 08:39am
Quote (Tigerss @ 17 Feb 2012 15:09)
+1



-10 man points. typisk popdreng T.T


Hold da op.
Mine favoriter er
Bacardi Razz eller Grey Goose + Red bull
Southern Comfort + Spirte + Rose's Lime
Jäger Bomb - Jägermeister + Red Bull
Filur - Smirnoff Vodka + appelsinjuice + rød sodavand
Isbjørn - Smirnoff Vodka + blå likør + Sprite
Skumbanan - Pisang Ambon + Mathilde Kakaomælk
Mokai's

+ MASSER isterninger<3
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 17 2012 10:08am
Energi drik og Jack D så køre det ;)

This post was edited by Showtek on Feb 17 2012 10:11am
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Feb 17 2012 10:12am
Quote (crazysmoker92 @ Feb 17 2012 03:51am)
Den eneste dansker på jsp der har styr på sin whisky er mig.
Min far er certificeretwhisky smager. Har læst 3 bøger om whisky, diskuteret timevis med min far og familie medlemmer.

skal drikkes rent

END OF STORY.


lol ;D hvem siger du er den enneste whisky kender på jsp ?

hva vil det sige en whisky er single malt så ?
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Feb 17 2012 10:14am
Quote (ZwiX @ Feb 17 2012 02:39pm)
Hold da op.
Mine favoriter er
Bacardi Razz eller Grey Goose + Red bull
Southern Comfort + Spirte + Rose's Lime
Jäger Bomb - Jägermeister + Red Bull
Filur - Smirnoff Vodka + appelsinjuice + rød sodavand
Isbjørn - Smirnoff Vodka + blå likør + Sprite
Skumbanan - Pisang Ambon + Mathilde Kakaomælk
Mokai's

+ MASSER isterninger<3


Det fucking guf!
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Feb 17 2012 10:15am
Quote (Showtek @ Feb 17 2012 05:14pm)
Det fucking guf!


kan jeg lige spørge her hva er fordelen ved en jæger bomb ? istedet for og blande det op ^^ ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll