d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fede Diskoteker
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 16 2012 04:12pm
Quote (Markos. @ 16 Feb 2012 22:39)
Skal det være diskotek eller bar?

[Edit] Ellers kan jeg generelt anbefale Gothersgade. Der har jeg og mine venner altid haft nogle sjove aftener. Massere af steder at vælge i mellem.


diskotek helst :D
ja der ligger en god de l:)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 16 2012 04:36pm
Quote (peanutboobs @ 16 Feb 2012 23:12)
diskotek helst :D
ja der ligger en god de l:)


Rust
kulør bar
wallstreet
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll