d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Grafikkort
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 16 2012 04:27pm
Det kan aldrig betale sig at vente for hvis du venter på nyt er der snak om nyt igen dagen hvor de kommer vil du så os vente på det?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 04:33pm
Quote (Slave @ 16 Feb 2012 23:27)
Det kan aldrig betale sig at vente for hvis du venter på nyt er der snak om nyt igen dagen hvor de kommer vil du så os vente på det?


De nye generationer fra AMD og Nvidia kommer jo først næste år :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 16 2012 05:20pm
Andy snakkede om et eller andet, kan bare ikke huske hvad. Var nok ikke grafikkort så. Men der kommer altså ikke noget nyt der er værd at vente på? Eller som gør at andre ting bliver nedsat? Tror han sagde det var omkring 1-2 måneders tid.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 05:25pm
Quote (JVL @ 17 Feb 2012 00:20)
Andy snakkede om et eller andet, kan bare ikke huske hvad. Var nok ikke grafikkort så. Men der kommer altså ikke noget nyt der er værd at vente på? Eller som gør at andre ting bliver nedsat? Tror han sagde det var omkring 1-2 måneders tid.


Jo det var Kepler fra Nvidia og Ivy Brigde fra Intel :)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 16 2012 05:59pm
Quote (ZwiX @ Feb 17 2012 12:25am)
Jo det var Kepler fra Nvidia og Ivy Brigde fra Intel :)



Jep, lige præcis :) Hvornår udkommer det?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 06:08pm
Quote (JVL @ 17 Feb 2012 00:59)
Jep, lige præcis :) Hvornår udkommer det?


Quote (ZwiX @ 16 Feb 2012 23:26)
Der snakkes om 12 April for de bedste versioner.
og Q3 for lowere end.


Ivy Bridge skulle helst være ude April 8.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 16 2012 06:51pm
Quote (ZwiX @ Feb 17 2012 01:08am)
Ivy Bridge skulle helst være ude April 8.



Okay fedt, så venter jeg nok til det udkommer.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 06:56pm
Quote (JVL @ 17 Feb 2012 01:51)
Okay fedt, så venter jeg nok til det udkommer.


Det er lige før jeg også gør det :S
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Feb 16 2012 08:02pm
Nvidia GTX 590 nuff said.

hvis dit budget er 10-15 kilo så er det grafik kortet to go..





lavet til at erstatte SLI dette kort levere det bedste en gamer nogensinde ku ønske sig og tager nok op til 3 år før den svarer til standard.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 17 2012 05:59am
Quote (crazysmoker92 @ 17 Feb 2012 03:02)
Nvidia GTX 590 nuff said.

hvis dit budget er 10-15 kilo så er det grafik kortet to go..





lavet til at erstatte SLI dette kort levere det  bedste en gamer nogensinde ku ønske sig og tager nok op til 3 år før den svarer til standard.


Dual GPU kort har bare så mange problemer.
Jeg synes han skal holde sig fra dual kort.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll