d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Computer > Hvad Anbefaler I ?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 15 2012 04:15pm
Quote (IAcid @ 15 Feb 2012 23:10)
skal også have nye skærme :)

der står Det kraftige gamersystem. og behøver jeg ikke,

ved du hvor meget d3 kommer til at kræve i orden grafik


Altså hvis vi kun snakker om Diablo3 og ikke mere krævende grafik spil:
NVIDIA GeForce 260 or ATI Radeon HD 4870 or better.
Troede bare du ville have brugt de 6k. Det er trælst om et års tid og du vil spille nogle nye spil. Men at dit grafikkort står af fordi du ville spare lidt penge der.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 15 2012 04:22pm
spiller kun d2 og cs på computeren
resten har en ps3 til at spille på
har du andre forslag behøver ikke koste 6k gerne under :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 15 2012 04:31pm
Quote (IAcid @ 15 Feb 2012 23:22)
spiller kun d2 og cs på computeren
resten har en ps3 til at spille på
har du andre forslag behøver ikke koste 6k gerne under :)


http://topdata.dk/product.asp?product=7586

Please ikke køb en ringer end den :S
Hvis du skal have billigere så køb en brugt.

This post was edited by ZwiX on Feb 15 2012 04:31pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 15 2012 04:37pm
Quote (ZwiX @ 15 Feb 2012 23:31)
http://topdata.dk/product.asp?product=7586

Please ikke køb en ringer end den :S
Hvis du skal have billigere så køb en brugt.


den gamle model de havde hos mmvision der hed game ville den være okay ?
hvis du kan huske den
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 15 2012 04:52pm
Quote (eLmasten @ 15 Feb 2012 22:30)
2 års fuld garanti
Ekstra støjdæmpning
Dansk support og hotline
Udvidet garanti
Energieffektiv
Vision ServicePack
100% Prisgaranti


Motherboard: Gigabyte Z68AP-D3 motherboard (Nu med USB3.0 og SATA3)
CPU køler: Temperaturstyret køler
Intel® Core™ i7-2700K 4x3.50GHz (Turbo 3.90GHz)
Ram: Kingston HyperX 16 GB DDR3-1600 XMP Black X1 Special edition
Harddisk: Seagate 1000GB SATA3 6Gb/s 7200rpm Silent
Grafik: nVidia GeForce GTX580 1536MB GDDR5 RAM PCI-E (Nyhed)
GFX standarder: DirectX 11, CUDA, PhysX og 120hz 3D understøttelse 
Kabinet: Vision Silent miditower kabinet med støjdæmpning og ekstra køling
[B]Strømforsyning Raidmax RX-700AC Supersilent (80+ bronze certified)[/B]
Lyd: 7.1 High Definition Audio (Dolby Home Theater)
Drev: 22x DVD-brænder +/- Dual layer
Netkort: Gigabit Fast Ethernet 8111DL 
Software: Alle drivere m.v. medfølger. 
Køling: Støjsvage kølere og strømforsyning samt ekstra støjdæmpning i kabinet.
(Der er 3 ekstra kølere som kan tilsluttes efter behov)
Garanti: Der ydes 24 måneders fuld garanti på Vision Computere
Service: Vision ServicePack med bl.a. dansk support og hotline
Mål: 54cm x 20cm x 46cm
Strømforbrug: Windows ca. 75 Watt / 3DMark ca. 235 Watt
Levering: Kan sendes fragtfrit i hele Danmark med GLS
Stik/forbindelser:
6 x USB 2.0 Porte
2 x USB 3.0 Porte
1 x RJ-45 LAN 100/1000 Gigabit Jack
6 x SATA2 3GB/s Connectors
2 x SATA3 6GB/s Connectors
2 x DVI & 1 x HDMI


- 9995,-

har jeg lige købt.. kan klart anbefale. den er for vild!


Køb sådan en og du vil fortryde det inden for et år med den størmforsyning
Member
Posts: 3,763
Joined: Jan 18 2012
Gold: 9,023.50
Feb 15 2012 05:08pm
samle sin egen :P
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 16 2012 05:57am
Quote (IAcid @ 15 Feb 2012 23:37)
den gamle model de havde hos mmvision der hed game ville den være okay ?
hvis du kan huske den


Det er den samme pris som du valgte før.

Quote (Baskerwild @ 16 Feb 2012 00:08)
samle sin egen :P


Ikke det værd nede i så små beløb.
Member
Posts: 9,724
Joined: Nov 23 2010
Gold: 39,340.00
Feb 17 2012 04:18am
Quote (ZwiX @ Feb 16 2012 12:57pm)
Det er den samme pris som du valgte før.



Ikke det værd nede i så små beløb.


Jo da??
Det er sjovere end at købe færdiglavet ;)
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 17 2012 07:58am
Quote (IAcid @ 15 Feb 2012 23:10)
skal også have nye skærme :)

der står Det kraftige gamersystem. og behøver jeg ikke,

ved du hvor meget d3 kommer til at kræve i orden grafik


ikke særlig meget
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 17 2012 08:42am
Quote (peanutboobs @ 17 Feb 2012 14:58)
ikke særlig meget


Quote (ZwiX @ 15 Feb 2012 23:15)
Altså hvis vi kun snakker om Diablo3 og ikke mere krævende grafik spil:
NVIDIA GeForce 260 or ATI Radeon HD 4870 or better.
Troede bare du ville have brugt de 6k. Det er trælst om et års tid og du vil spille nogle nye spil. Men at dit grafikkort står af fordi du ville spare lidt penge der.


Det står der ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll