Quote (kqster @ Feb 15 2012 12:55am)
Hen over årene har jeg jo mødt andre mennesker, dermed har jeg fået opbygget en gruppe mennesker jeg godt kan lide, det er jo kun folk jeg ikke kender jeg ikke gider have noget med at gøre.
Men på et eller tidspunkt, har den gruppe mennesker, som du godt kan lide, også været en del af den gruppe mennesker, som du ikke kender.