d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jg Holder Fest
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Feb 14 2012 04:39pm
Quote (kqster @ Feb 15 2012 12:30am)
Der er da ikke noget værre end fremmede mennesker.


Kommer an på hvem man er som person :)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 14 2012 04:42pm
Quote (kqster @ Feb 15 2012 12:30am)
Der er da ikke noget værre end fremmede mennesker.


er du fra planet sverige :bonk:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 14 2012 04:46pm
Dag tidspunkt?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 14 2012 04:46pm
Quote (kqster @ 14 Feb 2012 23:30)
Der er da ikke noget værre end fremmede mennesker.


Hvordan fungerer den tankegang egentlig i praksis? Man snakker kun med sine forældre eller hvad?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 14 2012 04:47pm
Quote (Grandebedte @ 14 Feb 2012 23:46)
Hvordan fungerer den tankegang egentlig i praksis? Man snakker kun med sine forældre eller hvad?


Snakker du om

du er lige blevet født man
så oplever du verden og der er bare sådan et sæt stoddere der KONSTANT overvåger dig og snakker til dig?+

fandme ikke snakke med dem!!

This post was edited by peanutboobs on Feb 14 2012 04:47pm
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Feb 14 2012 04:55pm
Quote (Grandebedte @ Feb 15 2012 12:46am)
Hvordan fungerer den tankegang egentlig i praksis? Man snakker kun med sine forældre eller hvad?

Hen over årene har jeg jo mødt andre mennesker, dermed har jeg fået opbygget en gruppe mennesker jeg godt kan lide, det er jo kun folk jeg ikke kender jeg ikke gider have noget med at gøre.
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 14 2012 04:56pm
Quote (kqster @ Feb 15 2012 12:55am)
Hen over årene har jeg jo mødt andre mennesker, dermed har jeg fået opbygget en gruppe mennesker jeg godt kan lide, det er jo kun folk jeg ikke kender jeg ikke gider have noget med at gøre.

Men på et eller tidspunkt, har den gruppe mennesker, som du godt kan lide, også været en del af den gruppe mennesker, som du ikke kender.
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Feb 14 2012 04:59pm
Quote (Kakaomanden @ Feb 15 2012 12:56am)
Men på et eller tidspunkt, har den gruppe mennesker, som du godt kan lide, også været en del af den gruppe mennesker, som du ikke kender.


Det har du da helt ret i. Men man møder jo nye folk, det kan ikke rigtig undgås :p
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 14 2012 05:00pm
Quote (kqster @ Feb 15 2012 12:59am)
Det har du da helt ret i. Men man møder jo nye folk, det kan ikke rigtig undgås :p

Men du gider ikke have noget med nye folk at gøre?
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Feb 14 2012 05:01pm
Quote (Kakaomanden @ Feb 15 2012 01:00am)
Men du gider ikke have noget med nye folk at gøre?


nææ :p

Men i tog det nok lige bogstaveligt nok ;D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll