d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Trænings/slanke Mad - Opskrifter. > Post Jeres Her :-)
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 15 2012 09:28am
Quote (Marquina @ 15 Feb 2012 01:35)
hvilke program kører du selv til træning ?


ca. 4 gange om ugen af 2-2½ time starter med ca. 7-10 km løb. ( alt efter hvad jeg lige orker ) tager nok 30 min.
maskerner burger jeg til opvarmning og nedkøling igen.
bænk til når jeg skal give den gas.
vejer 60-65 kg, maskiner sættes til en vægt op ca. 60-70 kg hele vejen i gennem. bryst dog 45 kg. altså klappe maskinen. vægt med mave er på omkring 100 kg. biseps ca. 30 pr arm, trisebs 30-60 alt efter humør og hvor mandret jeg er xD ( skulder pres er jeg dog kun på 35-40 kg. endnu ! )
bænk 60-70 kg. biseps fri, ca. 20. biseps fasr ( med stang ) ca. 60 kg.
syntes selv det virker meget godt ;) det sidder godt ihvertfald :P
Member
Posts: 21,098
Joined: Mar 16 2006
Gold: 803.76
Feb 15 2012 09:38am
Du ka os altid PM'e mig med spørgsmål omkring træningen, og madpllaner.

Det vigtigeste er (som mange ikk gøre) er at spise.. Spise 500-800 kcal under dit ligevægtsintag (hvis du har et på 2500 så spis omkring 1800-2000 kcal, sundt)
Så dit krop for mulighed for at sætte forbrændingen igang.. Det der sker hvis man ikk spiser som mange ikk gør når de ska tabe sig, er at de spiser ikk og så ka forbrændingen helt stoppe i sidste ende..

Ellers gå ind på Bodybuilding.dk .. Der ka du få massere af gode råd, og de har os et program hvor du ka sætte en madplan ind, så du ka se hvior mange Kcal/Protiener/osv. som du spiser..

[edit]:
Og husk for saaatan da, at du ska ikk følge vægten.. Hvis du kun har tabt dig f.eks 1 kilo på lang tid, så la vær med at la det dig slå ud, fordi du har sammetidig os taget muskelmasse på, hvilket vejer.


Og det kan godt være folk ikk er enige i min måde at skrive det på, men det sån jeg syntes det er bedst ;)

This post was edited by Thye on Feb 15 2012 09:45am
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 15 2012 10:12am
Quote (Thye @ 15 Feb 2012 17:38)
Du ka os altid PM'e mig med spørgsmål omkring træningen, og madpllaner.

Det vigtigeste er (som mange ikk gøre) er at spise.. Spise 500-800 kcal under dit ligevægtsintag (hvis du har et på 2500 så spis omkring 1800-2000 kcal, sundt)
Så dit krop for mulighed for at sætte forbrændingen igang.. Det der sker hvis man ikk spiser som mange ikk gør når de ska tabe sig, er at de spiser ikk og så ka forbrændingen helt stoppe i sidste ende..

Ellers gå ind på Bodybuilding.dk .. Der ka du få massere af gode råd, og de har os et program hvor du ka sætte en madplan ind, så du ka se hvior mange Kcal/Protiener/osv. som du spiser..

[edit]:
Og husk for saaatan da, at du ska ikk følge vægten.. Hvis du kun har tabt dig f.eks 1 kilo på lang tid, så la vær med at la det dig slå ud, fordi du har sammetidig os taget muskelmasse på, hvilket vejer.


Og det kan godt være folk ikk er enige i min måde at skrive det på, men det sån jeg syntes det er bedst ;)


har du helt rat i. musker især vejer næsten Dobelt så meget som fedt gør. så hvis / når man tager på i stedet for at tabe sig selv om man måske ikke selv kan se det så er det bare musker :) og dem kan vi li :D
i bund og grund er det mattamatik. normalt forbrænder man 1000 kcal pr dag hvis man tager billen på job, går ca. 5 km. i løbet af dagen ( det næsten umuligt at ungå ) så bare det at holde sig vågen og sove forbrænder man 1000 kcal spiser man så 800 kcal så tærre ens krop jo som de hurtigt ved 200 kcal. bum vægt bad. men husk også at leve godt. alt skal ikke gå op i at være sund ;) husk at bestil en pizza af og til :P
Member
Posts: 21,098
Joined: Mar 16 2006
Gold: 803.76
Feb 15 2012 10:27am
Quote (alexaccount @ 15 Feb 2012 18:12)
har du helt rat i. musker især vejer næsten Dobelt så meget som fedt gør. så hvis / når man tager på i stedet for at tabe sig selv om man måske ikke selv kan se det så er det bare musker :) og dem kan vi li :D
i bund og grund er det mattamatik. normalt forbrænder man 1000 kcal pr dag hvis man tager billen på job, går ca. 5 km. i løbet af dagen ( det næsten umuligt at ungå ) så bare det at holde sig vågen og sove forbrænder man 1000 kcal spiser man så 800 kcal så tærre ens krop jo som de hurtigt ved 200 kcal. bum vægt bad. men husk også at leve godt. alt skal ikke gå op i at være sund ;) husk at bestil en pizza af og til :P


Mener ikk man kun brænder 1000 kcal på en dag.. Mener at kroppen helt automatisk forbrænder i gennemsnittet 1800 kcal for kvinder og 2300 kcal for mænd uden dog at være sikker på de tal..

Og med mindre man er overfed, så som du siger så skader en pizza ikk i ny og næ, og det måske os sundt for en selv, så det hele ikk bare går op i træning og sundt mad.. Det ka os gøre noget ved humøret..
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 15 2012 10:29am
Quote (Thye @ Feb 15 2012 06:27pm)
Mener ikk man kun brænder 1000 kcal på en dag.. Mener at kroppen helt automatisk forbrænder i gennemsnittet 1800 kcal for kvinder og 2300 kcal for mænd uden dog at være sikker på de tal..

Og med mindre man er overfed, så som du siger så skader en pizza ikk i ny og næ, og det måske os sundt for en selv, så det hele ikk bare går op i træning og sundt mad.. Det ka os gøre noget ved humøret..


dine tal stemmer. Men hvis man træner meget skal man også huske at spise meget ;)
Member
Posts: 21,098
Joined: Mar 16 2006
Gold: 803.76
Feb 15 2012 10:35am
Quote (exiter_dk @ 15 Feb 2012 18:29)
dine tal stemmer. Men hvis man træner meget skal man også huske at spise meget ;)


Præcis.. Da jeg trænede (nu jeg så ude med skade, desværre har den været på 8 mnd. indtil videre) spiste jeg lige omkring 4300 kcal om dagen.. Men det selvføgelige os Bulk-Vægttræning, og ikk Slankekur, eller Cut :)
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 15 2012 10:36am
Quote (Thye @ 15 Feb 2012 18:27)
Mener ikk man kun brænder 1000 kcal på en dag.. Mener at kroppen helt automatisk forbrænder i gennemsnittet 1800 kcal for kvinder og 2300 kcal for mænd uden dog at være sikker på de tal..

Og med mindre man er overfed, så som du siger så skader en pizza ikk i ny og næ, og det måske os sundt for en selv, så det hele ikk bare går op i træning og sundt mad.. Det ka os gøre noget ved humøret..


har ingen ide om de tal, eller har ikke tjekket op på dem. nogle tal jeg har brugt lidt som tjener og ernæringassisent. så regn ikke med mine tal ;D men iden er den samme.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 16 2012 05:08am
Quote (exiter_dk @ Feb 15 2012 05:29pm)
dine tal stemmer. Men hvis man træner meget skal man også huske at spise meget ;)


det gør jeg f.eks. også og jeg har stadig fået lidt fedt på maven efter man stoppede med at drikke osv :D det svært at få væk uden at tabe sig alle andre steder ^^
Quote (alexaccount @ Feb 15 2012 04:28pm)
ca. 4 gange om ugen af 2-2½ time starter med ca. 7-10 km løb. ( alt efter hvad jeg lige orker ) tager nok 30 min.
maskerner burger jeg til opvarmning og nedkøling igen.
bænk til når jeg skal give den gas.
vejer 60-65 kg, maskiner sættes til en vægt op ca. 60-70 kg hele vejen i gennem. bryst dog 45 kg. altså klappe maskinen. vægt med mave er på omkring 100 kg. biseps ca. 30 pr arm, trisebs 30-60 alt efter humør og hvor mandret jeg er xD ( skulder pres er jeg dog kun på 35-40 kg. endnu ! )
bænk 60-70 kg. biseps fri, ca. 20. biseps fasr ( med stang ) ca. 60 kg.
syntes selv det virker meget godt ;) det sidder godt ihvertfald :P


du kører ikke så meget ren frivægt? og delt op i 2-5 split programmer osv? kører du full body 4 gange om ugen?
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 16 2012 07:00am
Quote (Marquina @ 16 Feb 2012 13:08)
det gør jeg f.eks. også og jeg har stadig fået lidt fedt på maven efter man stoppede med at drikke osv :D det svært at få væk uden at tabe sig alle andre steder ^^

du kører ikke så meget ren frivægt? og delt op i 2-5 split programmer osv? kører du full body 4 gange om ugen?


meget lidt frivægt, da jeg ikke går efter at blive et kæmpe bjerg ;) kan bedst lide at være pænt markeret uden at være Buff.
3 split af 10 (altså sæt eller hva menner du)
full body 4 gange om ugen tror jeg ikke der er nogle der kan holde til uden en hjælpende hånd hvis man forstår sådan en lille en..
2 gange overekrop 2 gange ryg og ben. selfølig med at tage lidt af begge hvergang. løb dog hvergang (hvis jeg orker ^^)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Feb 16 2012 10:01am
Quote (alexaccount @ Feb 16 2012 02:00pm)
meget lidt frivægt, da jeg ikke går efter at blive et kæmpe bjerg ;) kan bedst lide at være pænt markeret uden at være Buff.
3 split af 10 (altså sæt eller hva menner du)
full body 4 gange om ugen tror jeg ikke der er nogle der kan holde til uden en hjælpende hånd hvis man forstår sådan en lille en..
2 gange overekrop 2 gange ryg og ben. selfølig med at tage lidt af begge hvergang. løb dog hvergang (hvis jeg orker ^^)


altså split
hvordan du deler din træning op

feks chest triceps. ryg biceps. skuldre ben nakke. det er 3 split, så kan du jo køre 2 split og 5 split osv.
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll