Quote (sunden @ Feb 14 2012 01:44pm)
ved sku heller ikke, det totalt grimt. synes det fungerede fint før, men det syntes de høje herrer åbenbart ikke. det hele skal være så besværligt nu.
alt bliver åbenbart også lavet til du nu skal log in med dit nemid på de forskellige sites som i sikkert også ved per 1. marts efter hvad jeg har læst.
Hvad gør man så vis ikk man har en nem id :D?