d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Pokerstars > Dansk Udgave
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 14 2012 10:40am
Quote (sunden @ Feb 14 2012 01:44pm)
ved sku heller ikke, det totalt grimt. synes det fungerede fint før, men det syntes de høje herrer åbenbart ikke. det hele skal være så besværligt nu.
alt bliver åbenbart også  lavet til du nu skal log in med dit nemid på de forskellige sites som i sikkert også ved per 1. marts efter hvad jeg har læst.


Hvad gør man så vis ikk man har en nem id :D?
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll