Quote (bettelap @ 12 Feb 2012 21:40)
Stort tillykke med det
Lad os så få den danske chat åbnet igen. 
kan har vi vel nogle mods som kan warn for de spams der bliver ^^
Jeg tror desværre ikke det er muligt lige nu.

Quote (Tigerss @ 13 Feb 2012 20:38)
Intet tillykke her fra! Er det ikke aurae der sørger for vi ikke har et dansk chat topic?
Jo, det bestemmer han.