d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Er Fantastisk!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Feb 13 2012 09:43am
Quote (Sirax @ 12 Feb 2012 21:23)
Vi har fået os en ny dansk Trade Moderator :thumbsup:

Det er Anders aka. Aurae
Virkelig en velfortjent forfremmelse!


ja super fortjent og det er sørme også på tide :thumbsup:

keep the work mate !
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Feb 13 2012 12:52pm
Ja Omfg :) Super Fantastisk :)
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Feb 13 2012 01:38pm
Intet tillykke her fra! Er det ikke aurae der sørger for vi ikke har et dansk chat topic?
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 13 2012 01:58pm
Quote (Tigerss @ Feb 13 2012 08:38pm)
Intet tillykke her fra! Er det ikke aurae der sørger for vi ikke har et dansk chat topic?


dem der overtrådt reglerne kan sedføgelig ikke holdes ansvarlige :unsure:
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Feb 13 2012 04:14pm
Quote (bettelap @ 12 Feb 2012 21:40)
Stort tillykke med det ^_^
Lad os så få den danske chat åbnet igen. :D
kan har vi vel nogle mods som kan warn for de spams der bliver ^^
Jeg tror desværre ikke det er muligt lige nu. :P

Quote (Tigerss @ 13 Feb 2012 20:38)
Intet tillykke her fra! Er det ikke aurae der sørger for vi ikke har et dansk chat topic?
Jo, det bestemmer han.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Feb 13 2012 11:57pm
Quote (Sirax @ Feb 14 2012 12:14am)
Jeg tror desværre ikke det er muligt lige nu. :P

Jo, det bestemmer han.


Den danske chat blir nok først åbnet om nogen år når vi alle har ryg skader Pga. dårlig computer stole osv. Vores D2jsp life er snart end of story :)
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Feb 14 2012 08:40am
det mit navn
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Feb 14 2012 10:04am
Quote (franek @ Feb 13 2012 08:52pm)
Ja Omfg :) Super Fantastisk :)


Det er super duper! :)
Er helt stolt af at være dansker! :thumbsup:
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 14 2012 02:16pm
husk klap hatten drenge ! :bonk:
vi mangler virkelig en smiley med en klaphat.. ønsker jeg mig til jul !
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll