Quote (FlowiZ @ 28 Feb 2012 18:55)
Det strageti spil er nok det der kræver flest skills af alle spil i verden
Det er ærgerligt at kalde hon og lol for strategispil. Du har ÉN ting at holde styr på. Et hvilket som helst RTS kræver langt flere "skills".
Det kræver derimod teamwork, og det er derfor det er så pisse elendigt at spille for (mindst) et af holdene 99% af gangene.