Quote (bettelap @ 10 Feb 2012 20:04)
haha, lad der nu bare blive sommer..!

jeg går ude fra 6:30 til 15:30

Er igang med murer uddannelsen

Og shiiit, det ville glæde mig med noget sommer og sol!

hold op, tag noget ordentlig tøj på så. ikke slemt udenfor i vintertiden