d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nu Bliver Det Plusgrader
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Feb 10 2012 01:35pm
Quote (bettelap @ 10 Feb 2012 20:04)
haha, lad der nu bare blive sommer..! :D
jeg går ude fra 6:30 til 15:30 ;)
Er igang med murer uddannelsen ^_^
Og shiiit, det ville glæde mig med noget sommer og sol! ^_^


hold op, tag noget ordentlig tøj på så. ikke slemt udenfor i vintertiden
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 10 2012 02:42pm
Quote (Charge @ Feb 10 2012 08:35pm)
hold op, tag noget ordentlig tøj på så. ikke slemt udenfor i vintertiden


der er sindsyg koldt! ^_^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.91
Feb 10 2012 02:51pm
Ja tak! :)
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Feb 10 2012 03:06pm
Quote (bettelap @ 10 Feb 2012 21:42)
der er sindsyg koldt! ^_^


nej så må du bare lave noget i stedet for at stå stille :P
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 11 2012 04:36am
Quote (peanutboobs @ Feb 10 2012 07:01pm)
Thank god it did!


:thumbsup:
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Feb 11 2012 05:16am
Der kom aldrig sådan rigtig sne, det er jeg lidt skuffet over.
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 11 2012 05:39am
Quote (Whyred @ Feb 11 2012 12:16pm)
Der kom aldrig sådan rigtig sne, det er jeg lidt skuffet over.


sneen ligger vel på bornholm igen
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Feb 11 2012 10:19am
jeg må indrømme at jeg ikke har set nogen plus grader endnu de har da snart sagt det et stykke tid.

hader sne anyway, er glad for der intet er kommet endnu håber det holder sig væk :rolleyes:
Member
Posts: 4,836
Joined: Aug 5 2008
Gold: 435.56
Feb 11 2012 12:13pm
Quote (sunden @ 11 Feb 2012 18:19)
jeg må indrømme at jeg ikke har set nogen plus grader endnu  de har da snart sagt det et stykke tid.

hader sne anyway,  er glad for der intet er kommet endnu håber det holder sig væk :rolleyes:


Hvilken del af landet bor du i?
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
Feb 12 2012 07:57am
Quote (VoteForPedro @ Feb 11 2012 07:13pm)
Hvilken del af landet bor du i?


sjælland ;) nær slagelse. vi har dog fået en smule i løbet af natten her

This post was edited by sunden on Feb 12 2012 07:57am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll