d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jsp Møde
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Feb 9 2012 07:13am
Quote (peanutboobs @ Feb 9 2012 02:12pm)
jaaae

må vi se på :D

en tur til storbyen for jer jydere og vestsjællændere kunne nok være godt :D


Skælskør>
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Feb 9 2012 07:14am
desværre... mit pas er udløbet..... så hverken vil. eller skal over på den forkerte side af floden
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 9 2012 07:18am
Quote (Buch @ 9 Feb 2012 14:14)
desværre... mit pas er udløbet..... så hverken vil. eller skal over på den forkerte side af floden


Det er ikke en flod
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 9 2012 07:25am
Quote (peanutboobs @ 9 Feb 2012 14:12)
jaaae

må vi se på :D

en tur til storbyen for jer jydere og vestsjællændere kunne nok være godt :D


Eller omvendt ;)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Feb 9 2012 07:29am
Quote (peanutboobs @ Feb 9 2012 01:12pm)
jaaae

må vi se på :D

en tur til storbyen for jer jydere og vestsjællændere kunne nok være godt :D


Kbh er ikke en storby ;)

Men ofc, i forhold til dansk standart!
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 9 2012 07:36am
Quote (3Dimensional @ 9 Feb 2012 14:29)
Kbh er ikke en storby ;)

Men ofc, i forhold til dansk standart!


Har danmark sådan en standart overhovedet ?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 9 2012 07:49am
Quote (3Dimensional @ 9 Feb 2012 14:29)
Kbh er ikke en storby ;)

Men ofc, i forhold til dansk standart!


Så vidt jeg husker definere man en storby efter befolknings tæthed som gør kbh til en storby :)

Men ofc, i forhold til 3Dimensional standart!
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 9 2012 08:14am
Quote (peanutboobs @ Feb 9 2012 03:12pm)
jaaae

må vi se på :D

en tur til storbyen for jer jydere og vestsjællændere kunne nok være godt :D


eller også vil du have godt at komme til århus? ;)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 9 2012 08:22am
Quote (exiter_dk @ 9 Feb 2012 15:14)
eller også vil du have godt at komme til århus? ;)


VOUCH på det her.
Århus ville være perfekt.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 9 2012 08:27am
Fed ide :D
har lavet nogle skilte som kunne være nyttige
man kunne evt komme i bil så er der større muligheder for hvad der skal ske efter spisning

Go Back To Dansk Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll