Quote (LOLouis @ 8 Feb 2012 20:06)
Det er skam ikke kun slemt at folk begynder at tage memesne ud i dagligdagen. memes online er sku også gået alt for langt. Specielt de såkaldte "ragesfaces", hvor af kun et par stykker symbolisere en form for vrede, men at 9gag/reddit/loletellerandet siderne nu kun kan finde på jokes med dem. Hvert i billed i deres striber indeholder jo adskillige memes og fokuset er taget fra joking til bare memesne. Humor er virkligt på sidt laveste atm.. Memes var måske okey i starten, der var det jo også meget kreative paint tegninger hvori en joke udspillede sig og derefter sluttede den med et angsigstudtryk hvori en følelse skulle udtrykkes. Folk blev sku bare for dovne og gad ikke at tegne de selv, eller finde på noget nyt, så de tag bare hvad der var af tegninger og gav dem deres egen mening.
+ Er virkelig blevet træt af folk som "troller" eller påstår at noget "troller" bare fordi de gør noget andet end forventet eller irritere dem. Helt ærligt. Det er jo så fucking langt fra hvad det startede med...
Jeg er skuffet over min generation.
Quote (Kakaomanden @ 8 Feb 2012 15:14)
Og alle de idioter, som tror "gz" er en forkortelse af "gozu". Nu må de fandme lige spænde hjelmen.
præcis
Skrev med en fra min klasse idag og han brugte alt slang det bedste han havde lært og jeg tænker jeg lige svarer igen med Dunno
hvorefter han beder om en forklaring på hvad dunno betyder.......
det er sørgeligt !