d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Vinterferie - Hvad Skal Du Lave?
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 7 2012 06:01am
Quote (BackInBusiness @ Feb 7 2012 12:08pm)
er du fra GG? :P

Virum Gymnasium ;)
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 7 2012 06:03am
Quote (Grandebedte @ 7 Feb 2012 13:16)
Det er kun de unge der har ferie. :(
Jeg vil bare ud og rejse. :(


har godt nok taget 5 dage i slutningen af marts :)
ski ferie :D!
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Feb 7 2012 06:04am
Quote (GnaWz @ Feb 7 2012 02:01pm)
Virum Gymnasium ;)


ah okay, også tæt på :p
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 7 2012 06:28am
spise, sove, game, ikke nødvendigvis i den rækkefølge

en familiemiddag :) det sidste juleøl kommer på bordet, der skal gøres plads til Påskebrygen
og jeg hjælper gerne så der er plads når Påskebrygen kommer :cheers:
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 7 2012 06:46am
Springe 24/7, love it! <3
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 7 2012 06:56am
Quote (BackInBusiness @ 7 Feb 2012 12:08)
er du fra GG? :P


Lol jeg er fra gg
Member
Posts: 1,379
Joined: Aug 10 2010
Gold: 0.00
Feb 7 2012 07:07am
Quote (IAcid @ Feb 7 2012 02:56pm)
Lol jeg er fra gg


Gladsaxe gym ye?

Går ikke selv på gladsaxe gym, men kender en masse som går i 3.g + forrige 3.g :)

Gik selv på HHX :)
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 7 2012 07:17am
Quote (IAcid @ Feb 7 2012 01:56pm)
Lol jeg er fra gg

Så ses vi vel i Prag :ph34r:
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Feb 7 2012 07:17am
bare nyde min lejlighed med en masse gutter :)
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 7 2012 08:54am
os prag her, fra søndag til fredag..

det bliver for vildt !
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll