Quote (Monze @ 7 Feb 2012 21:40)
Det spil er ganske enkelt det mest kedelige jeg nogensinde har set og prøvet..
Quote (GnaWz @ 7 Feb 2012 21:54)
Velkommen på holdet.
Spillet er okey, men det bliver bare hurtigt tømt for indhold.
Spillets storheds tid lå klart i alpha og start beta versionen.
Nu er det bare gentagelser af noget man har lavet før, eller simpeltidsfordriv.
Ikke fordi d2 ikke også er det
