d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Colosseum Time-lapsed > ...
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 261
Joined: Sep 21 2010
Gold: 101.36
Feb 6 2012 02:43pm
Quote (ZwiX @ Feb 6 2012 10:42pm)
Virkelig imponerende.
Havde ikke selv toldmodighed til sådan noget.


Det tog "kun" 5 timer :D
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 7 2012 03:07am
Lækkert nok.
Hvis nogen er friske på at bygge lidt, så kan jeg nok godt smide en midlertidig creative server op..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 7 2012 04:08am
Quote (Grandebedte @ 6 Feb 2012 20:58)
Det er sådan noget teenagere selvdiagnosticerer sig med på internettet.



''Må spille WoW..Må Spille WoW.. Jeg ved ikke hvorfor?! Men ellers.. Ellers dør jeg!!''

Quote (MrLennon @ 6 Feb 2012 21:41)
Det sjove er at man vender tilbage til barndommen, man blander alle de sjove timer man har Haft med Lego og alle de sjove timer man har haft med Doom..



tja.. kunne være man skulle betale de 60 kr, eller hvad det koster og så lige prøve det :D

This post was edited by LazyDazy on Feb 7 2012 04:10am
Member
Posts: 261
Joined: Sep 21 2010
Gold: 101.36
Feb 7 2012 05:01am
Quote (LOLouis @ Feb 7 2012 11:07am)
Lækkert nok.
Hvis nogen er friske på at bygge lidt, så kan jeg nok godt smide en midlertidig creative server op..


God ide, måske er der nogle her inde på forumet der har brug for at udfolde sig mere "kreativt" :D
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 7 2012 05:50am
Quote (LOLouis @ Feb 7 2012 09:07am)
Lækkert nok.
Hvis nogen er friske på at bygge lidt, så kan jeg nok godt smide en midlertidig creative server op..


Jeg vil gerne spille lidt igen :)
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Feb 7 2012 05:53am
Quote (MrLennon @ Feb 6 2012 10:41pm)
Det sjove er at man vender tilbage til barndommen, man blander alle de sjove timer man har Haft med Lego og alle de sjove timer man har haft med Doom..

Lego > Minecraft.
Til enhver tid!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Feb 7 2012 06:28am
Quote (LazyDazy @ Feb 7 2012 12:08pm)
''Må spille WoW..Må Spille WoW.. Jeg ved ikke hvorfor?! Men ellers.. Ellers dør jeg!!''




tja.. kunne være man skulle betale de 60 kr, eller hvad det koster og så lige prøve det :D


Du kan spille spillet gratis, via singleplayer hvis du ønsker at prøve det :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 7 2012 01:40pm
Det spil er ganske enkelt det mest kedelige jeg nogensinde har set og prøvet..
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 7 2012 01:54pm
Quote (Monze @ Feb 7 2012 08:40pm)
Det spil er ganske enkelt det mest kedelige jeg nogensinde har set og prøvet..

Velkommen på holdet.
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Feb 8 2012 01:09pm
Quote (Monze @ 7 Feb 2012 21:40)
Det spil er ganske enkelt det mest kedelige jeg nogensinde har set og prøvet..

Quote (GnaWz @ 7 Feb 2012 21:54)
Velkommen på holdet.


Spillet er okey, men det bliver bare hurtigt tømt for indhold.
Spillets storheds tid lå klart i alpha og start beta versionen.
Nu er det bare gentagelser af noget man har lavet før, eller simpeltidsfordriv.
Ikke fordi d2 ikke også er det :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll