d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Høvdingebold > Holdnavn
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 10 2012 07:12pm
lol
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 10 2012 07:22pm
Quote (Abispar @ 11 Feb 2012 02:12)
lol


du bumper et 6 dage gammelt topic for at skive lol ?
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 10 2012 07:28pm
Quote (Slave @ Feb 11 2012 02:22am)
du bumper et 6 dage gammelt topic for at skive lol ?


det er blevet meget populært her i den siste tid bare at skrive lol
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 11 2012 02:01am
Quote (Slave @ 11 Feb 2012 02:22)
du bumper et 6 dage gammelt topic for at skive lol ?


der er jo alligevel helt dødt der er vel ikke noget bedre at tage sig til :)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 11 2012 03:07am
Quote (IAcid @ 11 Feb 2012 09:01)
der er jo alligevel helt dødt der er vel ikke noget bedre at tage sig til :)


Jeg kan nu finde på mange mange ting jeg hellere vil end at skive lol i et random topic :)
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Feb 13 2012 11:38am
Quote (Slave @ 11 Feb 2012 11:07)
Jeg kan nu finde på mange mange ting jeg hellere vil end at skive lol i et random topic :)


Det varmer mit hjerte at vide din fantasi er god <3 <3
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Feb 13 2012 11:48am
five-O, oste reden, den grønne bølge xD.. bare for ligeeee at sige noget efter det er dødt ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll