d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Verdens Uhyggligste Spil > Scp-087
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 261
Joined: Sep 21 2010
Gold: 101.36
Feb 6 2012 03:10am
Quote (ZwiX @ Feb 5 2012 02:55pm)
Fixed. Vi vil ikke have alt det løgn der :b



so true ! :D
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Feb 6 2012 06:23am
Kom til etage 60, og så stoppede jeg.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Feb 6 2012 06:25am
Quote (Gerner @ 6 Feb 2012 13:23)
Kom til etage 60, og så stoppede jeg.


hvor downloadede du det hende for jeg kan ikke finde det
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Feb 6 2012 06:26am
http://forum.unity3d.com/threads/121271-Someone-made-SCP-087-into-a-Unity-game?s=45f95c8d2ae40cfe9316b8f0caaee16c

Der kan du finde linket.

Dog ved jeg ikke hvad der er galt, men der er SYGT langsom respond og lorte styring, ødelagde det lidt.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Feb 6 2012 09:57am
Quote (TheSelfishGuy @ Feb 5 2012 12:50am)
Tjoo lidt, men den er da lidt uhygglig :D



Lidt uhyggelig er ikke "Verdens uhyggeligste spil"
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 6 2012 09:59am
Quote (MrLennon @ 6 Feb 2012 16:57)
Lidt uhyggelig er ikke "Verdens uhyggeligste spil"


han er sikkert journalist hos EB. Overskiften sælger!
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 6 2012 09:59am
Amnesia: The Dark Descent var meget mere uhyggeligt. B)

This post was edited by GnaWz on Feb 6 2012 09:59am
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 6 2012 10:05am
Quote (MrLennon @ 6 Feb 2012 16:57)
Lidt uhyggelig er ikke "Verdens uhyggeligste spil"


The Happening, årets gyser 2008 or so.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 6 2012 10:33am
Quote (GnaWz @ 6 Feb 2012 16:59)
Amnesia: The Dark Descent var meget mere uhyggeligt.  B)


jeg var ved at skide i bukserne, der hvor man løber i vand og skal lukke dørene bag sig..! :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 6 2012 10:43am
Quote (LazyDazy @ Feb 6 2012 05:33pm)
jeg var ved at skide i bukserne, der hvor man løber i vand og skal lukke dørene bag sig..! :D

Ah ja, med ham den usynlige gut i vandet! :D

This post was edited by GnaWz on Feb 6 2012 10:43am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll