d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Samfundsfag A På Gym > Søger Svar
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 7 2012 02:07pm
Quote (GnaWz @ 7 Feb 2012 22:06)
Jeg valgte spansk > samfundsfag. Er mere sproglig end samfundsfaglig! :P


Ville have haft begge, hvis jeg havde valget! :mad:
Member
Posts: 15,807
Joined: Mar 11 2007
Gold: 4,234.00
Feb 8 2012 06:45am
Har IØ a, og vi fik ca 20 gange flere afleveringer, no shit
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Feb 8 2012 04:08pm
Samf A er nice, men det er det fag, hvor du har flest afleveringer i (flest elev timer) Men ikke så slemt i forhold til, hvor nice faget er ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll