d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvad Skal I Lave Idag?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 3 2012 03:49pm
planen var entlig lidt lol spilleri med nogle venner men holder lige en pause så nu skal jeg ha konvateret lidt fraps men det vil ikke helt som jeg vil :)
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Feb 3 2012 06:05pm
Quote (Slave @ 3 Feb 2012 22:49)
planen var entlig lidt HoN spilleri med nogle venner men holder lige en pause så nu skal jeg ha konvateret lidt fraps men det vil ikke helt som jeg vil :)


fixed

This post was edited by Albinonegeren on Feb 3 2012 06:05pm
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Feb 4 2012 02:27am
Quote (Albinonegeren @ Feb 4 2012 01:05am)
fixed



Ad
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Feb 4 2012 04:56am
Quote (Sirax @ Feb 3 2012 09:49pm)
Jeg når forhåbenlig at lave et climb endnu før jeg engang smutter i seng :D og ellers bare slappe af med musik og sådan. :)


hahaha GL m8! ;)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll