d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvem Spiller Stadig D2? > Ja, Er Faldet I...
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 3 2012 07:57am
Quote (Juegos @ 3 Feb 2012 15:40)
Jamen det jo super du skriver bare hvis der er noget jeg kan gøre som rush eller noget.
Husk bare skriv


Jeg kunne faktisk godt bruge lidt rush.. tror jeg er i act 3 nightmare på classic..
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 3 2012 08:50am
Quote (Knudsen @ 3 Feb 2012 14:57)
Jeg kunne faktisk godt bruge lidt rush.. tror jeg er i act 3 nightmare på classic..


min classic soso er kun i 64 skal lige ha nogen levels før jeg kan lave classic rush desværre dude :)
Retired Moderator
Posts: 23,297
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Feb 3 2012 08:56am
Account: *Draetham

Kan for det meste findes i op BHSC-Baal hvor jeg altid laver baalruns :P Jeg kan sagtens hjælpe med DiaRuns eller lignende hvis det er.
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 3 2012 09:02am
Bare sig til hvis du skal bruge noget hjælp (;
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 4 2012 10:58am
Nogen der kan hjælpe mig lidt med at lvl'e? Skal bruge en diarun :-P

- Er også lige startet :-)
Member
Posts: 2,442
Joined: Jan 20 2009
Gold: 0.00
Feb 4 2012 03:18pm
jeg er frisk :)!!!
jeg har lige installeret det igen.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 5 2012 02:02pm
*eLmasten

burde man starte igen, hmmmmmmmmm.
Har altid godt kunne tænke mig en BvC eller en Java.
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Feb 7 2012 06:14pm
Jeg overvejer ret meget at lave en java, men kan ikke finde nogle rigtig gode guides... Nogen her der har lidt styr på java builds / erfaringer? :D Skulle primært være til PvM / CS tænkte jeg

Quote (Vinum @ 3 Feb 2012 02:38)
Hvis du skulle være intresseret i at købe en lækker lvl 49 pvp bowzon så smid en pm jeg sætter prisen langt ned eftersom jeg ik er til det helt vilde d2 mere..
har også en lvl 30 bowzon pvper
eller en nec lvl 98 uden items der kan købes


Har du noget java gear? :P
Quote (Juegos @ 3 Feb 2012 14:40)
Jamen det jo super du skriver bare hvis der er noget jeg kan gøre som rush eller noget.
Husk bare skriv


Tak for hjælpen :hug:

Quote (Markos. @ 3 Feb 2012 15:56)
Account: *Draetham

Kan for det meste findes i op BHSC-Baal hvor jeg altid laver baalruns :P Jeg kan sagtens hjælpe med DiaRuns eller lignende hvis det er.


Added, ty :)

Quote (eLmasten @ 5 Feb 2012 21:02)
*eLmasten

burde man starte igen, hmmmmmmmmm.
Har altid godt kunne tænke mig en BvC eller en Java.


frisk eller hvad?! :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll