d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kunne Bare Ikke Holde Mig Væk!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 2 2012 05:30pm
Quote (Juegos @ 3 Feb 2012 01:28)
samme her men skal nok til fest imorgen men søndag og fremover i alle hverdage og nogen gange weekender er jeg på :)


Jaja, jeg regner skam heller ikke med at bruge min fredag aften på D2 ;)
Member
Posts: 23,587
Joined: Oct 25 2008
Gold: 566.50
Feb 2 2012 05:41pm
Quote (Knudsen @ 3 Feb 2012 00:30)
Jaja, jeg regner skam heller ikke med at bruge min fredag aften på D2 ;)


det klart hellere ud og lave nogen damer og fyre den af
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 3 2012 02:53am
Quote (Juegos @ 3 Feb 2012 01:41)
det klart hellere ud og lave nogen damer og fyre den af


Præcis, haha!
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Feb 3 2012 05:57am
velkommen tilbage :)
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 3 2012 07:32am
Quote (EnTeK @ 3 Feb 2012 13:57)
velkommen tilbage  :)


Mange tak ;)
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 3 2012 09:04am
Hvis du har lyst til at lave noget pvp så bare pm mig (;
Member
Posts: 2,112
Joined: Jan 22 2008
Gold: 11,665.00
Feb 3 2012 09:57am
Quote (Abispar @ 3 Feb 2012 17:04)
Hvis du har lyst til at lave noget pvp så bare pm mig (;


Skal lige have en char først ;-P
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Feb 3 2012 04:57pm
Muligvis, prøver lige at skaffe et d2-classic cd key, så er jeg med :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll