d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Headshot? > Hvad Skete Der :(
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Feb 2 2012 01:09pm
De fleste danskere der har spillet poker herinde har mistet mange fg på det.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Feb 2 2012 01:15pm
Quote (Monze @ Feb 2 2012 08:09pm)
De fleste danskere der har spillet poker herinde har mistet mange fg på det.


Du taler som du har forstand :baby: '''OOOOOOOOOOOOH shit
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 2 2012 01:48pm
Quote (Sunshines @ 2 Feb 2012 20:15)
Du taler som du har forstand  :baby: '''OOOOOOOOOOOOH shit


er du helt væk ?



This post was edited by IAcid on Feb 2 2012 01:48pm
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 2 2012 02:44pm
Quote (IAcid @ Feb 2 2012 08:02pm)
en lille heads up hold dig væk du mister alt dit fg på det...... ;)


This.

Quote (Vinum @ Feb 2 2012 08:04pm)
kommer da helt an på dit talent eller dine sats



Du taber dit fgs, vis du ikk kan finde ud af poker der nede.. :)
Men ja, mange taber sit fgs.. :)
andre bliver så godt proppet med fgs..
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 2 2012 03:19pm
It's a rollercoaster!
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Feb 2 2012 03:26pm
mistet over 80k på a/i's :D

dog var dette mit største lost:

29. september 2010 20:31:14 Sent -25,050.00 (25,050.00 -> 0,00)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Feb 2 2012 03:27pm
Quote (Headshot @ 2 Feb 2012 22:19)
It's a rollercoaster!


har du lagt din poker karriere bag dig ?


Quote (Stonemeisteren @ 2 Feb 2012 22:26)
mistet over 80k på a/i's :D

dog var dette mit største lost:

29. september 2010 20:31:14 Sent -25,050.00 (25,050.00 -> 0,00)


da jeg var på toppen havde jeg omkring 16k fg og nu er jeg på sølle 15

This post was edited by IAcid on Feb 2 2012 03:28pm
Member
Posts: 37,670
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Feb 2 2012 03:33pm
Quote (IAcid @ Feb 2 2012 09:27pm)
har du lagt din poker karriere bag dig ?




da jeg var på toppen havde jeg omkring 16k fg og nu er jeg på sølle 15


Det er ikke så nemt med welcher tag ;-)

e: hvordan steg du lige med 80k fg Monze? :-D

This post was edited by Headshot on Feb 2 2012 03:35pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll