d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Rørende Historie
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,308.91
Feb 1 2012 09:55am
Quote (GnaWz @ Feb 1 2012 04:47pm)
Så har du ikke spillet nok WoW ;)


Har spillet rigeligt. Spiller dog stadig en gang i mellem på en private server ^^
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Feb 1 2012 09:55am
Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 16:47)
Så har du ikke spillet nok WoW ;)


Jeg tror også lidt, man selv skal have spillet det for at kunne relatere. Har dog både gået i klasse og arbejdet sammen med folk, der tydeligvis ikke kunne styre deres "misbrug" - på den led er jeg da med - men det har trods alt ikke været en større afhængighed, end at han lige kunne stoppe, da han tog sig lidt sammen.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 1 2012 10:30am
Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 15:59)
Det gjorde det for en periode for mig, ja.
Jeg er stoppet helt med spillet og vil aldrig tilbage til det. :)


okay, godt gået :)

se frem til guild wars 2 uden grind, ingen skide raids, og i det hele taget et spil man bare kan nyde :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Feb 1 2012 12:07pm
FUUUUUUUUUUKC NU FÅR JEG BARE NEDEREN PÅ!!!
Jeg startede på wow i sidste uge haha :D

- han skulle bare flytte til korea, så ville han kunne leve lykkeligt som pala.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 1 2012 12:12pm
Quote (LazyDazy @ 1 Feb 2012 17:30)
okay, godt gået :)

se frem til guild wars 2 uden grind, ingen skide raids, og i det hele taget et spil man bare kan nyde :D


Der er ingen grund til nogen form fra grind i wow, og raids er det sjove i det spi ;)
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Feb 1 2012 12:14pm
Godt lavet
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 12:49pm
Quote (Slave @ Feb 1 2012 07:12pm)
Der er ingen grund til nogen form fra grind i wow, og raids er det sjove i det spi ;)

For nogle mennesker bliver det bare hurtigt for ekstremt, ligesom ham her gutten og også mig.
Det skal siges jeg ikke spillede nær så meget som ham, men spillede alligevel alt alt for meget.

Sad but true:


This post was edited by GnaWz on Feb 1 2012 12:50pm
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Feb 1 2012 01:52pm
Quote (GnaWz @ 1 Feb 2012 19:49)
For nogle mennesker bliver det bare hurtigt for ekstremt, ligesom ham her gutten og også mig.
Det skal siges jeg ikke spillede nær så meget som ham, men spillede alligevel alt alt for meget.

Sad but true:
http://i39.tinypic.com/30szjfc.png


Tror os jeg kan lave showoff :)

Ku jeg så ikke ! prøver igen



This post was edited by Slave on Feb 1 2012 01:57pm
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Feb 1 2012 02:05pm
Vi er nederen! :D

e. Hvad siger /played?

This post was edited by GnaWz on Feb 1 2012 02:06pm
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 1 2012 02:16pm
Quote (Slave @ 1 Feb 2012 19:12)
Der er ingen grund til nogen form fra grind i wow, og raids er det sjove i det spi ;)


hvad er der sjovt ved intet liv og have, og side i timer og arrangere raids? Det eneste man får ud af det er et stykke pixel armor, og hvis det ikke er grind idk what is.

spillet er bygget sådan op at det tager evigheder at få det ebdste, så folk betaler penge værd måned, de snyder deres spillere.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll