d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Forza 4 Tråd > Snak Om Spillet Osv Osv
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Feb 24 2012 03:37am
Quote (kqster @ 24 Feb 2012 10:32)
ps3 ftw :p


not :P

Quote (MischaDK @ 23 Feb 2012 22:04)
slet ingen der spiller det spil :) ?


men jeg sgade jo det er de færeste herinde som har en xbox ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll